ایران‌خودرو خراسان موفق به کسب لوح تقدیر در رویداد ملی «تولید مسئولانه و بهره‌وری» شد

استان‌ها

78604
ایران‌خودرو خراسان موفق به کسب لوح تقدیر در رویداد ملی «تولید مسئولانه و بهره‌وری» شد

این شرکت در اولین رویداد ملی «تولید مسئولانه و بهره‌وری» که توسط انجمن بهره‌وری ایران در مهرماه سال جاری برگزار شد، موفق به کسب لوح تقدیر برای اقدامات پایدار و مسئولانه خود در فرایند تولید شد.

به گزارش گروه استان‌ها ایران آنلاین، این شرکت در اولین رویداد ملی «تولید مسئولانه و بهره‌وری» که توسط انجمن بهره‌وری ایران در مهرماه سال جاری برگزار شد، موفق به کسب لوح تقدیر برای اقدامات پایدار و مسئولانه خود در فرایند تولید شد. 

این رویداد با هدف ترویج تولید و خدمات پایدار و ارتقای مسئولیت‌پذیری عمومی، بنگاه‌های اقتصادی برجسته‌ای را که در زمینه توسعه پایدار و بهره‌وری پیشرو هستند، معرفی و تقدیر کرد.

ایران‌خودرو خراسان به دلیل اتخاذ رويکرد تفکر اقتصادي و اقدامات موثر در بهینه‌سازی مصرف انرژی و بازچرخاني آب در فرايند توليد خودرو، اجرای طرح‌های نوآورانه در فرآیند تولید خود و جذب عادلانه و کمک به اشتغالزايي منطقه توانست به عنوان یکی از بنگاه‌های اقتصادی برتر در این رویداد شناخته شود. همچنین، این شرکت با ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی به کارکنان و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای تولید پایدار، در راستای توسعه اقتصادی و محیط زیستی گام‌های مهمی برداشته است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها