شرح ماجرای حمله به آمبولانس در کاشمر

استان‌ها

78651
شرح ماجرای حمله به آمبولانس در کاشمر

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از تخریب یک آمبولانس ۱۱۵ کاشمر در حین خدمت‌رسانی توسط همراهی بیمار خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، امیر افشار با اشاره به حمله همراهی بیمار به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و آسیب به این آمبولانس در یکی از روستاهای کاشمر اظهار کرد: در تماسی با سامانه ۱۱۵ از یکی از روستاهای این شهرستان و درخواست امداد به بیمار که دچار تشنج احتمالی شده بود بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام و در مدت زمان ۵ دقیقه‌ای به محل درخواست مأموریت رسید.

وی بیان کرد: همزمان با رسیدن آمبولانس فردی شروع به فحاشی و توهین به پرسنل کرده و با ضربات مشت و جسم سخت اقدام به تخریب و آسیب به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از قبیل شکستن شیشه جلو، آینه و بدنه آمبولانس کرد که متأسفانه این آمبولانس از چرخه خدمت‌رسانی به سایر بیماران و مصدومین شهرستان خارج شد.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کاشمر خاطرنشان کرد: با توجه به عدم امنیت پرسنل، کارشناسان اورژانس با آمبولانس از صحنه خارج و در ابتدای روستا مستقر و با پلیس ۱۱۰ برای همراهی و امداد هماهنگ کردند.

وی اظهار کرد: پس از رسیدن پلیس ۱۱۰ نیروهای اورژانس در معیت پلیس، مجدد به محل حضور بیمار آمده و بیمار را به اتفاق به بیمارستان منتقل کردند.

افشار با اشاره به اینکه پس از انتقال بیمار به بیمارستان، خدمات درمانی به بیمار ارائه شد، افزود: فرد خاطی آسیب‌رسان به آمبولانس با هماهنگی مراجع قضایی و پلیس بازداشت و تحویل کلانتری شد.

وی بیان کرد: بدون شک از مسیر قانونی پیگیر برخورد با این فرد خاطی و جبران هزینه‌های وارد شده به آمبولانس خواهیم بود.


انتهای پیام/
منبع: ایسنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها