بهرهبرداری بیشتر از هوش مصنوعی در عملیات پستی
اقتصاد
79413
مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بینالملل شرکت ملی پست و «ماساهیکو متوکی» مدیرکل دفتر بینالملل اتحادیه پستی جهانی بر استفاده بیشتر از هوش مصنوعی در عملیات پستی تاکید کردند.
در نشست مجمع عمومی این شورا در سالجاری، گردهمایی با هدف «نوآوری در پست» با تاکید بر نقش هوش مصنوعی در کسب و کار پستی برگزار و پیمایش تجربه مشتری در عصر حاضر، در بهرهگیری از هوش مصنوعی در افزایش تجارب مثبت میان کارکنان و مشتریان و کمک گرفتن از آن، در افزایش اطلاعات پستی و قدرت انتخاب مشتری، مطرح شد.
شورای راهبری به همراه شورای عملیات پستی، دو بار در سال، جلساتی را بهصورت منظم در شهر برن (سوئیس) برگزار میکنند که شورای عملیات پستی، پاسخگوی مسائل عملیاتی، تجاری، فنی و اقتصادی مرتبط با سرویس های پستی است.
شورای عملیات پستی متشکل از چهار کمیته اصلی است که به موضوعاتی نظیر زنجیره تامین، خدمات فیزیکی و تجارت الکترونیک، توسعه بازارها و نوآوری و سرویس پست مالی میپردازد.
این شورا همچنین پیرامون استانداردهای فنی، عملیات پستی یا سایر فرآیندهای مرتبط به کشورهای عضو مشورت می دهد.
شورای راهبری (CA) با ۴۱ عضو و شورای عملیات پستی (POC) با ۴۸ عضو دو نهاد مهم پستی بین المللی، بعد از کنگره پستی جهانی هستند.
انتهای پیام/