تبلیغات جعلی تسهیلات بانکی در فضای مجازی تلهای برای مشتریان بانکها
چندرسانهای
83463
سواستفاده از نام و نشان بانک ها و موسسات اعتباری در تبلیغات اعطای وام، روشی برای جذب مخاطب و کلاهبرداری است.
به گزارش گروه اقتصادی ایران آنلاین، تبلیغات جعلی تسهیلات بانکی در فضای مجازی تلهای برای مشتریان بانکها به حساب می آید که با هدف پولشویی یا کلاهبرداری انتشار می یابند. متأسفانه در این تبلیغات از نام و نشان بانک ها و شبکه بانکی سوءاستفاده می شود. لذا متقاضیان دریافت تسهیلات ضروری است از مجاری رسمی همچون وب سایت بانک ها، اطلاعات لازم درخصوص تسهیلات را جویا شوند.
آنچه در ادامه می بینید، حاوی توضیحاتی درخصوص ترفندهای کلاهبرداران در قالب تبلیغات جعلی تسهیلات بانکی در فضای مجازی و معرفی راه های مقابله با این تبلیغات است.
انتهای پیام/