تبلیغ فرزندآوری با محوریت استقبال از تصادف و قانونشکنی!

تبلیغ فرزندآوری با محوریت استقبال از تصادف و قانونشکنی، نمونه یک المان شهری برای تبلیغ فززندآوری است که توسط شهرداری تهران طراحی و نصب شدهاست؛ المانی که بیشتر نمایشدهنده تیپ یک خانواده هنجارشکن است.
گروه اجتماعی ایران آنلاین- افشین داورپناه: تبلیغ فرزندآوری با محوریت استقبال از تصادف و قانونشکنی، نمونه یک المان شهری برای تبلیغ فززندآوری است که توسط شهرداری تهران طراحی و نصب شدهاست؛ المانی که بیشتر نمایشدهنده تیپ یک خانواده هنجارشکن است.
انتهای پیام/
یعنی اگر قرار بود شهرداری تهران المانی آموزشی طراحی کند و به شهروندان بگوید که نمونه یک رفتار ضدشهری و خطرآفرین چیست، دقیقا باید چنین چیزی طراحی میکرد!
برای طراحی و اجرای یک المان شهری، فیلترها و نظارتهای متعددی در سازمان زیباسازی شهر تهران وجود دارد و با این همه، نتیجه کار چنین چیزی از آب درآمده است.
این در حالی است که پویش ملی «نه به تصادف!» از اول اسفندماه ۱۴۰۳ در سرتاسر کشور با هدف کاهش تصادفات و مرگ و میرهای ناشی آن در حال اجرا است، اما شما هیچ تبلیغات محیطی در اینباره در سطح شهر تهران مشاهده نمیکنید! گویی تصادفات و آسیبهای ناشی از آن در شهر تهران، که متاسفانه آمار بسیار بالایی است، برای شهرداری تهران موضوعیتی ندارد!
انتهای پیام/