پیشنهاد جالب جرمی کلارکسون برای افزایش هیجان در فرمول یک

بازار

93595
string(837) "[{"name":"a","aspect":"16:9","width_small":"480","width_medium":"720","width_large":"960","_sy":"1","_sx":"1","_r":"0","_h":"618.0000000000001","_w":"1098.6666666666667","_y":"0","_x":"1.3333333333333657","source":"\/news\/photo\/1404\/01\/24\/ff6d0511ebeac1ab0d3559e2ce8c1be6.jpg","_pr_css":"display: block; width: 160.194px; height: 90px; min-width: 0px !important; min-height: 0px !important; max-width: none !important; max-height: none !important; transform: translateX(-0.194175px) translateY(-6.4351e-15px);"},{"name":"b","aspect":"1:1","width_small":"480","width_medium":"720","width_large":"960","_sy":"","_sx":"","_r":"","_h":"","_w":"","_y":"","_x":"","source":""},{"name":"c","aspect":"16:6","width_small":"720","width_medium":"960","width_large":"1250","_sy":"","_sx":"","_r":"","_h":"","_w":"","_y":"","_x":"","source":""}]" پیشنهاد جالب جرمی کلارکسون برای افزایش هیجان در فرمول یک

جایزه بزرگ سوزوکا در ژاپن، برخلاف سال‌های قبل، بسیار خسته‌کننده و کم‌هیجان بود. این موضوع منجر به انتقادات و پیشنهادات جالب جرمی کلارکسون شده است.

ایران آنلاین: جرمی کلارکسون ۶۵ ساله، خارج از برنامه‌های تلوزیونی هم مورد احترام است. مجری با سابقه‌ی تاپ گیر و گرندتور، سال‌ها یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های جهان را اجرا کرده و نقش مهمی در جذب مردم به دنیای خودروها داشته است. به همین دلیل، نظرات او به عنوان کارشناس و فرد نزدیک به عامه‌ی مردم، مورد توجه هستند.

رقابت سوزوکا ۲۰۲۵ این بار حوصله‌سربر بود؛ حتی رانندگان فرمول یک هم چنین نظری  داشتند. ما معمولا از تماشای گرندپری ژاپن لذت برده‌ایم، اما هیچ‌گاه مسابقات را به این حد کسالت‌بار ندیدیم. چه در دوران درخشان سنا و پروست، چه در عصر شوماخر، دوره آلونسو و رنو، یا حتی سالهای بعدتر در دوران فتل، همیلتون و حتی سالهای اخیر با وستاپن، سوزوکا معمولاً ترکیب متعادلی از استراتژی، سبقت و چالش فنی ارائه میداد. اما امسال واقعاً افتضاح بود—تا جایی که حتی جرمی کلارکسون هم در شبکه ایکس (توییتر) انتقاد کرد.

کلارکسون گفته است:

 راه حلی دارم تا مسابقات فرمول یک همیشه هیجان‌انگیز باشند:
از پیست‌هایی که سبقت‌گیری در آنها سخت است، استفاده نکنید.

حقیقت این است که ساده‌ترین راه حل‌ها اغلب بهترین هستند. شاید مشهورترین مجری تاریخ برنامه‌های خودرویی، این‌بار به نکته درستی اشاره کرده باشد. اگر پیست‌هایی مانند آلبرت پارک استرالیا، سوزوکا یا موناکو با خودروهای بزرگ امروزی و سبک رانندگی مدرن سازگار نیستند، چرا آنها را عوض نکنیم؟


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بازار