نحوه ارزشیابی نمرات در دوره ابتدایی و متوسطه تغییر کرد
جامعه
93993

نحوه ارزشیابی و بارمبندی امتحانات در دوره ابتدایی و متوسطه مورد بازنگری قرار گرفت.
ایران آنلاین: دفتر برنامهریزی و تألیف کتابهای درسی دوره ابتدایی و متوسطه اعلام کرد: «راهنمای عمل ارزشیابی دوره دوم متوسطه» را بهمنظور بهرهبرداری دانشآموزان، دبیران، مدیران و طراحان آزمونهای نهایی در نظام آموزش و پرورش انجام شده است.
به گزارش مهر، دفتر برنامهریزی و تألیف کتابهای درسی دوره ابتدایی و متوسطه با هدف معرفی استانداردها و شیوههای ارزشیابی، تسهیل برنامهریزی درسی، پشتیبانی از طراحی آزمونهای نهایی منطبق بر اهداف آموزشی و یادگیری در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و تسهیل فرآیند ارزشیابی، بازنگری «راهنمای عمل ارزشیابی دوره دوم متوسطه» را بهمنظور بهرهبرداری دانشآموزان، دبیران، مدیران و طراحان آزمونهای نهایی در نظام آموزش و پرورش برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ انجام داده است.
همچنین بارمبندی، کارنامه، جدول اهداف و نشانههای تحقق دروس پایه ششم ابتدایی و بارمبندی دروس دوره اول متوسطه نیز برای آزمون خرداد و شهریور ۱۴۰۴ به روزرسانی و جهت بهرهمندی دانشآموزان و همکاران قابل دسترسی است.
مخاطبان گرامی میتوانند، با مراجعه به پورتال رسمی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی به نشانی: www.oerp.ir و ورود به بخش مصوبات و آییننامهها، در قسمت راهنمای عمل ارزشیابی، به فایلهای مورد نظر دسترسی داشته باشند.
انتهای پیام/