رونمایی از بی ام و M۲ ریسینگ با تجهیزات ویژه و قیمت ۱۱۴ هزار دلار!

بازار

96003
string(784) "[{"name":"a","aspect":"16:9","width_small":"480","width_medium":"720","width_large":"960","_sy":"1","_sx":"1","_r":"0","_h":"450","_w":"800","_y":"0","_x":"-6.435104021978266e-14","source":"\/news\/photo\/1404\/02\/08\/e58801de37272010201a6e2ad56b95cb.jpg","_pr_css":"display: block; width: 160px; height: 90px; min-width: 0px !important; min-height: 0px !important; max-width: none !important; max-height: none !important; transform: translateX(1.28702e-14px);"},{"name":"b","aspect":"1:1","width_small":"480","width_medium":"720","width_large":"960","_sy":"","_sx":"","_r":"","_h":"","_w":"","_y":"","_x":"","source":""},{"name":"c","aspect":"16:6","width_small":"720","width_medium":"960","width_large":"1250","_sy":"","_sx":"","_r":"","_h":"","_w":"","_y":"","_x":"","source":""}]" رونمایی از بی ام و M2 ریسینگ با تجهیزات ویژه و قیمت 114 هزار دلار!

جدیدترین محصول بی‌ام‌و موتوراسپرت نسخه‌ای از M۲ با انبوه تجهیزات مخصوص پیست است که البته استاندارد جاده‌ای ندارد اما عامه‌ی مردم می‌توانند برای خریدش اقدام کنند.

ایران آنلاین: بی‌ام‌و همواره از علاقه‌مندان رانندگی اسپرت و هیجان در پیست، پشتیبانی کرده است. مدل‌هایی مثل بی‌ام‌و M235i ریسینگ، بی‌ام‌و M240i ریسینگ و بی‌ام‌و M2 CS ریسینگ سبک خاصی از خودروهای اسپرت با تجهیزات مسابقه‌ای برای مردم هستند. حالا بی‌ام‌و M2 رینگ ۲۰۲۵ دقیقاً از همان جایی شروع می‌کند که مدل‌های قبلی تمام کردند و با مجموعه‌ای از ارتقاءهای مناسب مسابقه، شاسیِ تقویت‌شده و کاهش وزن، می‌درخشد. بی‌ام‌و از پاییز ۲۰۲۳ در حال تست نمونه‌های اولیه‌‌ی این مصحول بوده و از سه خودروی تست مجزا استفاده کرده که بیش از ۳۰٬۰۰۰ کیلومتر، تست‌های استقامت را پیموده‌اند.

تجهیزات فنی بی‌ام‌و M2 ریسینگ ۲۰۲۵
اگرچه این خودرو با یک طرح رنگِ خیره‌کننده به نام “اینسپشن” رونمایی شده و کاملاً غیرقانونی برای جاده است، اما M2 ریسینگ چندان متفاوت از مدل جاده‌ای هم‌نام خود نیست. یک موتور توربوشارژ همچنان زیر کاپوت قرار دارد، البته در اینجا یک موتور چهارسیلندر توربوشارژ B48 با قدرت ۳۱۳ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتن‌متر به کار رفته است.  بی‌ام‌و لوله‌کشی سیستم اگزوز GT4 را برای چهار سیلندر تطبیق داده تا مطمئن شود صدای موتور همچنان عالی است. هرچندخبری از جعبه‌دنده دستی نیست؛ اما گیربکس هشت‌سرعته ZF به خوبی از عهده انتقال قدرت به چرخ‌های عقب برمی‌آید و راننده می‌تواند آن‌ را در حالت تعویض دستی نیز استفاده کند.

سایر تغییرات شامل سیستم خنک‌کننده مبتنی بر موتور S58 است، بنابراین حتی پس از دورهای سریع پشت سر هم، خودرو خنک و تحت کنترل باقی می‌ماند. بی‌ام‌و همچنین شبکه‌های جلو و ورودی‌های مختلف را مسدود کرده تا احتمال آسیب دیدن قطعات توسط اجسام خارجی کاهش یابد؛ چون مسابقه همیشه دوستانه‌ نیست!


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بازار