تمرکز گروه کیمیا بر نوآوری و توسعه زنجیره پترو دارویی

بازار

98314
تمرکز گروه کیمیا بر نوآوری و توسعه زنجیره پترو دارویی

در سومین روز از برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، غرفه گروه کیمیا به‌عنوان یکی از غرفه‌های شاخص نمایشگاه، میزبان بازدید جمعی از مسئولان بلندپایه کشوری ، مدیران صنعت و هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی بود.

ایران آنلایندر سومین روز از برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، غرفه گروه کیمیا به‌عنوان یکی از غرفه‌های شاخص نمایشگاه، میزبان بازدید جمعی از مسئولان بلندپایه کشوری ، مدیران صنعت و هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی بود.

بازدید چهره‌های کلیدی نظام از غرفه گروه کیمیا

در جریان روز سوم، مقامات عالی‌رتبه‌ای از بخش‌های مختلف حاکمیتی و اجرایی کشور از غرفه گروه کیمیا بازدید کرده و از نزدیک با دستاوردها، ظرفیت‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای این مجموعه در حوزه پتروشیمی دارویی آشنا شدند. از جمله میهمانان ویژه این روز می‌توان به افراد زیر اشاره کرد:

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی، معاون اول قوه قضائیه
دکتر ذبیح‌الله خدائیان، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور باتفاق معاونین وزیر نفت 
دکتر علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام
دکترحسن عباس‌زاده، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه مدیران ارشد شرکت
مهندس محمد رضا مطیری رئیس منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
رئیس هیات مدیره و اعضای هیات عامل بانک ملت 
مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا)
دکتر مهدوی دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی 
و......

این مقامات ضمن گفت‌وگو با مدیران گروه کیمیا و بازدید از بخش‌های مختلف غرفه، از نوآوری‌های ارائه‌شده، محصولات دانش‌بنیان و رویکرد توسعه‌ زنجیره ارزش در این مجموعه ابراز رضایت کردند و بر اهمیت نقش کیمیا در ارتقای زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی کشور تأکید ورزیدند.


در ادامه، نشست‌هایی با حضور هیئت‌های تجاری خارجی از کشورهای آسیایی و منطقه CIS در غرفه گروه کیمیا برگزار شد که به محورهایی نظیر انتقال دانش فنی، صادرات محصولات پترو دارویی، سرمایه‌گذاری مشترک و توسعه بازارهای هدف اختصاص داشت.

مهندس محمدی، مدیرعامل گروه کیمیا، در حاشیه این دیدارها اظهار داشت:
«راهبرد گروه کیمیا در توسعه زنجیره ارزش و خلق ارزش افزوده با تولید محصولات راهبردی را ، از دلایل تمایز در جذب مخاطبان دانست.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بازار