پریسا غفاری

پریسا غفاری

توپ و تور

10748
ایران بدنبال شکست اژدهای زرد

مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛اردن

ایران بدنبال شکست اژدهای زرد

تیم هندبال کشورمان هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا را با دیدار مقابل چین آغاز می کند.

این رویداد از دیروز با بازی تیم‌های جوانان چین تایپه و کره‌جنوبی از گروه D آغاز شد و تیم ایران که در روز نخست استراحت داشت در اولین دیدار خود روز دوشنبه 25 تیرماه ، از ساعت 14:15 به وقت کشورمان به مصاف تیم جوانان چین می رود که تنها مدال طلای خود را سال 1990 در تهران کسب کرده است.آنها روز سه شنبه 26 تیرماه هم به مصاف کویت پرافتخارترین تیم قاره آسیا با 5 طلا، 2 نقره و 3 برنز می روند.صابر حیدری ،کاپیتان تیم هندبال کشورمان با توجه به بازی های پیش روی در مرحله مقدماتی می گوید:« کویت سالهاست در هندبال کار می کند و سالهاست روی رده سنی نوجوانان و جوانان سرمایه گذاری می کند .قطعاً کار سختی برابر این تیم داریم. تیم چین تیم تازه شکل گرفته ای است. بازیهای این تیم را در مسابقات اخیر دیده ایم. در هر صورت کار ،کار سختی است. ما باید تلاش کنیم تا به عنوان صدرنشین از گروه خودمان صعود کنیم. قطعاً با راهیابی به مرحله بعد آنجا هم کار سختی پیش رو داریم. اما ما می توانیم از پس این دو تیم در مرحله مقدماتی برآییم.»

او به شرایط روحی و بدنی تیم هم اشاره می کند:« ببا اردوهای خوبی که داشتیم و بازیهای دوستانه مقابل گرجستان،ترکیه و ژاپن به هماهنگی خوبی رسیدیم و وضعیت تیم خدا را شکر خوب است. ضمنا" مومن شریف مربی مصری تیم بسیار با اخلاق است. تمرین با او تجربه خیلی خوبی بود و امیدوارم با کمک های این مربی به مقام خوبی در آسیا برسیم.»

صابرحیدری بعد از کاپیتانی در تیم نوجوانان ،بازوبند کاپیتانی جوانان را هم به دستش می بندد:«کاپیتان بودن خیلی مسئولیت قشنگی برای من است. باید به بچه ها نزدیک باشم. مسئولیت کاپیتانی این است که باید کاری کند که همه تیم با هم خوب باشند. این همدلی را باید تو به عنوان کاپیتان ایجاد کنی و جور همدیگر را بکشیم و باید در شرایط مسابقه و بیرون مسابقه این حس رفاقت را ایجاد کنیم. امیدوارم بتوانیم با کسب نتیجه خوب جواب حمایت های فدراسیون را بدهیم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور