گزارش

12053
استعفای رنگرز واقعی باشد؛ می‌رود

علیرضا دبیر مقابل استعفا کوتاه نمی‌آید

استعفای رنگرز واقعی باشد؛ می‌رود

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ظاهرا از سرمربیگری تیم ملی اسعفا داده است، تجربه نشان داده است که علیرضا دبیر در مقابل این گونه اخبار کوتاه بیا نیست و بلافاصله آن را می‌پذیرد. مثل استعفای پژمان درستکار از تیم ملی کشتی آزاد کههشت ماه قبل از المپیک پذیرفت.

به گزارش ایران ورزشی هنوز یک هفته از درخشش تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک نگذشته که شایعه استعفای حسن رنگرز از تیم ملی کشتی فرنگی به گوش می‌رسد.؛ شایعه‌ای که حتی چند درصد هم واقعیت داشته باشد، رئیس فدراسوین کشتی آن را قبول می‌کند.

حسن رنگرز از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی استعفا داد! این خبری بود که از صبح روز سه‌شنبه دهان به دهان چرخید و ظاهرا باید آن را باور کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک با حسن رنگرز نتایج درخشانی را کسب کرد و حالا چند روز بعد از بازگشت این تیم به ایران خبری منتشر شده مبنی بر این‌که رنگرز از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی استعفا داده است.

انتشار این خبر بلافاصله فضای مجازی را به خودش اختصاص داد آن‌هم در شرایطی که هنوز رئیس فدراسیون کشتی در فرانسه است و به ایران برنگشته و طبیعی است که از این استعفا هم مطلع نیست. هر چند که به شواهد حکایت از این دارد که استعفای سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جدی است و باید جدایی او از تیم ملی را قطعی دانست.

علیرضا دبیر در این چند سال بارها نشان داده که در مقابل خبر استعفای مربیان تیم ملی هرگز کوتاه نمی‌آید و بلافاصله با آن موافقت می‌کند. حتی وقتی پژمان درستکار استعفا داد، با وجودی‌که بعدا پشیمان هم شد اما دبیر با بازگشت او موافقت نکرد.

به طور حتم در مقابل استعفای رنگرز هم کوتاه نمی‌آید و اگر نیت رنگرز هم استعفا باشد، حتما علیرضا دبیر خیلی زود آن را می‌پذیرد. به خصوص این‌که در بخشی از این خبر استعفا نشانی از پیشنهاد خارجی هم به میان آمده است.

یکی از خبرگزاری‌ها مصاحبه‌ای از رنگرز منتشر کرده که این استعفا شایعه‌اس اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که ظاهرا رنگرز چندان هم بی میل به این کناره‌گیری نیست.


انتهای پیام/
دیدگاه ها