گزارش

12096
محسن کاوه:  یزدانی به خاطر المپیک فشار زیادی تحمل کرد

رحمان تا قبل از فینال خیلی خوب بود

محسن کاوه: یزدانی به خاطر المپیک فشار زیادی تحمل کرد

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزد گفت:« نتایج تیم ملی در مجموع خوب بود اما باید حداقل یکی از فینال را هم می‌بردیم اما مججموعه‌ای از اشتباهاتت مانع از آن شد.»

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بعد از بازگشت تیم ملی در فرودگاه مقابل خبرنگاران ایستاد و درباره نتایج این تیم توضیح داد. محسن کاوه در رابطه با نتایج تیم ملی در بازی‌های تیم ملی گفت:« تیم ملی کشتی آزاد با کسب سه مدال نقره و یک برنز نتیجه تاریخی کسب کرد اما به نظرم این نتیجه با کسب یکم مدال طلا بسیار بهتر می‌شد امکا متاسفانه در فینال شرایط باب میل ما پیش نرفت و مجموعه‌ای از اتفاقات باعث شد تا فینال را از دست بدهیم.»

کاوه با بیان این‌که حداقل نتیجه یکی از سه فینال باید برای ایران رقم می‌خورد، از برخی انتقادها گلایه کرد:« به اعتقاد من تیم ملی کشتی آزاد بد کار نکرد اما واقعیت این است که زحمات زیادی برای این تیم کشیده شده بود و باید نتیجه بهتری به خاطر زحمات فدراسوین و کادرفنی و همچنین زحماتی که کشتی‌گیران کشیده بودند به دست می‌آمد. حالا برخی در این چند روز سعی کردند که به کادرفنی و کشتی‌گیران انتقاداتی را وارد که شاید هم حق داشته باشند اما توقع من این است که از دایره انصاف خارج نشوند و همه چی را با هم ببینند. ما هم باید برنامه‌ریزی بهتر و بیشتری انجام بدهیم تا به نتیجه بهتر از این برسیم.»

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به باخت عجیب رحمان عموزاده در فینال ادامه داد:« رحمان تا قبل از فینال خیلی خوب کشتی گرفت و به نظرم حضور در فینال هم برای او نتیجه خوبی بود. به خصوصو این‌که رحمان سال گذشته در مسابقات جهانی پنجم شده بود. با این‌حال اعتقاد دارم او در فینال هم می‌توانست خیلی بهتر از این کار کند اما یک یلحظه اشتباه کرد و در خاک قرار گرفت و از هیمن یک لحظه هم حریفش به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.»

کاوه در رابطه با اتفاقی که برای حسن یزدانی افتاد هم اینگونه توضیح داد:« به نظرم کشتی‌گیر روس بلغارستان حریف یزدانی نبود. حسن یزدانی به خاطر حضور در المپیک فشار زیادی به خودش آورد و خیلی زود برگشت. این برگشت زودهنگام کار دست او داد اما نباید فراموش کرد که حسن یزدانی برای همین مدال نقره تا چه اندازه از خودگذشتگی و تلاش کرد.»

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره باخت امیرحسین زارع هم گفت:« زارع تا فینال خیلی خوب کشتی گرفت و به ظنرم طاها آکگول امسال بسیار عالی بود اما امیرحسین خیلی خوب مقابل او ظاهر شد. در فینال هم داور خیلی با گنو مهربان بود و نتیجه در فینال آنطور‌یکه ما توقع داشتیم پیش نرفت.»
انتهای پیام/
دیدگاه ها