فوتبال ایران

12147
شمس آذر یک - استقلال 2؛ عبور از تندباد

VAR برای برد اول به کمک آبی‌ها آمد

شمس آذر یک - استقلال ۲؛ عبور از تندباد

آبی پوشان پایتخت در نخستین دیدار خود در لیگ بیست و چهارم برابر تیم فوتبال شمس آذر قزوین به برتری یک بر صفر دست یافت تا نخستین پیروزی خود را در لیگ جدید جشن بگیرد.

به گزارش ایران ورزشی نکونام که در این بازی بازیکنان خارجی تازه وارد خود را در اختیار نداشت، مجبور شد ترکیب خود را در لحظه آخر تغییر دهد تا در نبود بلانکو ،کاکوتا و اندونگ روی ستاره های دیگر خود حساب باز کند  و با شرایطی متفاوت لیگ را آغاز کند. تیم فوتبال شمس آذر نیز ترجیح داد برای اینکه حداکثر امتیاز را در نخستین بازی خانگی خود به دست آورد از تمام مهره های خود بهره گرفت تا در خانه استقلال را تحت فشار قرار دهد.

با این وجود جریان بازی در نیمه نخست به هیچ وجه ایده آل نبود و دو تیم با ارائه یک بازی کسل کننده با اشتباهات فراوان کار را در 45 دقیقه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رساندند. البته شرایط جوی نیز تاثیر زیادی در جریان بازی داشت و باعث شد هر دو تیم در طول نیمه نخست با چالش جدی رو به رو شوند.

در نیمه مربیان ،شاگردان جواد نکونام با ارائه یک بازی هجومی دفاع شمس آذر را تحت فشار قرار دادند که در دقیقه 54 آرمان رمضانی توانست نخستین گل استقلال در فصل جدید را به ثمر برساند. پس از این گل بازیکنان شمس آذر فشار بی امانی روی دروازه استقلال وارد کردند تا شاگردان نکونام به بازی دفاعی روی بیاورند، همین اتفاق باعث شد شمس آذر در دقایق پایانی بازی با کمک سامانه کمک داور ویدئویی صاحب یک ضربه پنالتی شود تا با گلزنی از روی نقطه پنالتی گل تساوی بازی به ثمر برسد.

پس از این گل بازیکنان استقلال بازهم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند که در دقیقه سوم وقت های اضافه استقلال روی ارسال رامین رضائیان و ضربه نهایی محمد اسلامی گل دوم را وارد دروازه شمس آذر کرد که کمک داور بازی این گل را آفساید اعلام کرد اما بازهم داور به سراغ VAR رفت که این بار سامانه کمک داور ویدئویی به کمک استقلالی ها آمد تا استقلال نخستین بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران