فوتبال ایران

12761
سرمربی قرقیزستان: ایران بازیکنان هجومی خیلی خوبی دارد

سرمربی قرقیزستان: ایران بازیکنان هجومی خیلی خوبی دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال قرقیزستان گفت: ایران بازیکنان سطح بالایی دارد. تلاش می‌کنیم که فردا بهترین عملکردمان را نشان بدهیم. البته اطلاعات زیادی درباره تیم ملی ایران داریم و بازی‌های قبلی آنها را آنالیز کرده‌ایم.

ماکسیم لیسیتسین در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر تیم ملی ایران گفت: بازی فردا مهم است. ایران یکی از بهترین‌ تیم‌های این گروه است و می‌دانیم که ایران بازیکنان سطح بالایی دارد. تلاش می‌کنیم که فردا بهترین عملکردمان را نشان بدهیم. البته اطلاعات زیادی درباره تیم ملی ایران داریم و بازی‌های قبلی آنها را آنالیز کرده‌ایم.

او افزود: ایران بازیکنان هجومی خیلی خوبی دارد که خودمان را برای آنها آماده کرده‌ایم. ما بازیکنان لژیونر زیادی داریم و در کنار آنها بازیکنان باتجربه‌ای داریم که صاحب تجربه کافی‌اند و علاوه بر آنها بازیکنان جوانی داریم که این شانس را دارند تا بازی و تجربه کسب کنند.

سرمربی قرقیزستان ادامه اداد: می‌دانیم که فردا هواداران زیادی به ورزشگاه می‌آیند. با تیم‌مان صحبت و آنها را از نظر فیزیکی و ذهنی آماده کرده‌ایم که بتوانند در این شرایط جوی خودشان را کنترل کنند. انتظار داریم که تعداد کمی از هواداران ما به ورزشگاه بیایند و صمیمانه از آنها تشکر می‌کنیم. همه بازیکنان ما فردا حضور دارند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران