اخبار

13091
پایان غم‌انگیز والیبال باشگاه‌های آسیا برای یزدی‌ها

پایان غم‌انگیز والیبال باشگاه‌های آسیا برای یزدی‌ها

فولاد جام قهرمانی را از چنگ شهداب درآورد

تیم والیبال فولاد سیرجان، جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا را از میزبان این مسابقات گرفت.

به گزارش ایران ورزشی تیم والیبال فولاد سیرجان، جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا را از چنگ یزدی‌ها درآورد؛ با پیروزی سه بر صفر و با امتیازات ۲۵ -۲۰، ۲۵ -۱۸ و ۲۵ -۲۳، اتفاقی که سیدمحمد موسوی می‌خواست چرا که نایب‌قهرمانی را با آخری آسیا یکی می‌دانست. با صعود دو تیم شهداب یزد و فولاد سیرجان، فینال رقابت‌های باشگاه‌های والیبال آسیا تمام ایرانی شد.

شهدابی‌ها که فروردین ماه در فینال فصل قبل لیگ برتر والیبال ایران با باخت مقابل فولادی‌ها نایب‌قهرمان شده بودند، این بار درحالی‌که میزبان باشگاه‌های آسیا بودند می‌خواستند در بازی انتقامی با یک تیر دو نشان بزنند، هم جام قهرمانی را در خانه نگه دارند و هم انتقام باخت فصل قبل را از حریف قدر بگیرند، اما نشد.

شاگردان رحمان محمدی‌راد خوب شروع کردند، اما به اشتباهات خودشان باختند. در حالی که دفاع روی تور تیم بهروز عطایی به لطف حضور سیدمحمد موسوی برگ برنده فولادی‌ها بود، اما شهداب بارها به خاطر دفاع ناقص و دریافت بد امتیاز از دست داد و حتی در ست دوم و سوم نه از آن تیم زهردار خبری بود و نه سرویس‌های امتیازآور. مصدومیت مسعود غلامی کاپیتان شهدابی‌ها کار را برای تیم میزبان سخت‌تر کرد و با باخت ۳- صفر، جام باشگاه‌های والیبال مردان آسیا پایان‌ غم‌انگیزی برای یزدی‌ها داشت. هرچند که فولاد سیرجان قهرمان و شهداب یزد نایب‌قهرمان آسیا با صعود به فینال سهمیه باشگاه‌های جهان را گرفته بودند. نماینده اندونزی هم با شکست نماینده قزاقستان با دو ستاره فرانسوی‌اش روی سکوی سوم ایستاد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار