ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

13534
فنونی زاده :کنعانی و گولسیانی واقعا جرات دارند

اولین بار دیدم دو بازیکن در دربی دنبال پنالتی زدن بودند

فنونی زاده :کنعانی و گولسیانی واقعا جرات دارند

پیشکسوت پرسپولیس گفت تیم محبوبش پاختاکور را شکست می دهد و با پیروزی بر چادرملو صدرنشین لیگ برتر می شود.

فنونی زاده گفت این موضوع که دو بازیکن پرسپولس در دقیقه ۸۹ خواهان زدن پنالتی می شوند واقعا نشان از دل و جرات و اعتماد به نفس بازیکنان مشتاق دارد.

مرتضی فنونی زاده معتقد است شرایط فنی پرسپولیس در دربی واقعا برتر از حریف بوده و تاکید می کند تیمش با شرایط ایده آلی مقابل حریف جنگید و برد خوبی  مقابل استقلال کسب کرد .


*در خصوص مسائل فنی دربی 104 چه صحبتی دارید ؟


از همان دقایق اول مشخص شد که نکونام فقط تیمش را برای مساوی به مصاف حریف فرستاده و واقعا برنامه تاکتیکی خاصی در تیم استقلال دیده نشد که مشخص کند برای برد و کسب سه امتیاز  آمده ضمنا استقلال واقعا شانس آورد که اورونوف نرسید وگرنه در غیر این صورت پرسپولیس با نتیجه سنگین تری در دربی حریفش را شکست می داد .


*اما در لحظاتی از بازی با وجود حملات زیاد پرسپولیس این استقلال بود که توپ را به تیرک دروازه پرسپولیس کوبید !


شرایط فنی پرسپولیس واقعا بهتر بود.باور کنید حتی اگر آن موقعیت هم برخلاف شرایط بازی گل می شد باز هم تیم پرسپولیس بود که به گل می رسید و در نهایت برنده می شد .


*ستاره پرسپولیس چه بازیکنی بود ؟


بازیکنان پرسپولیس همگی بازی خوبی ارایه دادند اما انصافا فرشاد فرجی بهترین بازیکن پرسپولیس و حتی دربی بود که بهترین نمایش را در دفاع راست تیمش ارایه داد .


*چطور شد که رامین از کار افتاد و در عمل بیشتر حرکات استقلال ناکام ماند ؟


میلاد محمدی واقعا خیال گاریدو و هواداران و ما را از بابت یک دفاع چپ تخصصی آسوده کرده بود به همین دلیل آن جناح پرسپولیس اصلا اجازه نفوذ به بازیکنان استقلال نداد ضمن اینکه وحید امیری هم مامور مهار رامین بود و اجازه  نداد بازیکنی که نقطه قوت استقلال بود عملا کاری انجام دهدبه شکلی که رامین هیچ وقت داخل محوطه هجده قدم پرسپولیس دیده نشد و اتفاقا خودش هم با اشتباهی بزرگ موجب خطای پنالتی روی سعید مهری شد و زمینه باخت تیمش را موجب شد  .خط میانی پرسپولیس خصوصا ریگی هم عملکرد خوبی داشت  و طوری بازی کرد که اجازه هر گونه بازیسازی را از خط میانی استقلال گرفتند تا عملا این تیم ناکام بماند و فقط به ضربات ایستگاهی و بازی مستقیم روی بیاورد .


*قبل از پنالتی  پرسپولیس و زمانی که کنعانی می خواست ضربه بزند استرس نداشتید ؟


من خودم 15 دربی برای پرسپولیس بازی کردم اما برای اولین بار دیدم که دو بازیکن برای زدن پنالتی ذوق بسیاری دارند.گولسیانی و کنعانی قصد زدن پنالتی  داشتند که واقعا نشان از روحیه بالای این بازیکنان دارد چون در آن لحظه پنالتی زدن دل و جرات می خواست .مثلا اگر بازی را با چند گل پیش بودیم پنالتی زدن خیلی سخت نبود اما زمانی که در دقیقه 90 پنالتی می گیرند و نتیجه هم صفر صفر است واقعا جرات می خواهد که بازیکن پنالتی بزند به همین دلیل روحیه دو بازیکن پرسپولیس را واقعا در آن لحظه ای که خواهان پنالتی زدن بودند ستایش می کنم .


* از پنالتی زدن در دربی های زمان خودتان می گویید ؟


محمد پنجعلی بزرگ ماست اما ضربات پنالتی در دربی آن قدر حساسیت دارد که وقتی پنالتی به سود ما  گرفته می شد ایشان روی خودشان را به سمت تماشاگران می کردند تا آن صحنه را نبینند و فقط مجتبی محرمی بود که پنالتی های ما را می زد و البته گاهی هم رحیم یوسفی پشت توپ می ایستاد.


*در خصوص بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور چه صحبتی دارید ؟


روحیه و شرایط فنی پرسپولیس واقعا عالی است به همین دلیل هم  حتما پاختاکور و بعد هم چادرملورا شکست خواهد داد تا ان شالله در لیگ هم به صدر برسد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران