فوتبال ایران

13813
گاریدو:  امروز با صبر و شور و علاقه بیشتری بازی کردیم

چادرملو سرسخت بود و پیچیدگی داشت

گاریدو: امروز با صبر و شور و علاقه بیشتری بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسابقه با چادرملو بازی کوچک و آسانی برای پرسپولیس نبود و به همین خاطر از بردی که مقابل چادرملو به دست آوردیم خوشحال هستیم.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی این تیم برابر چادرملو در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، گفت: موضوعی که در بازی‌ها تعیین‌کننده است، نتیجه مسابقه است و در مسابقات و بازی‌های حرفه‌ای، پیروز شدن با ارزش است. مسابقه با چادرملو بازی کوچک و آسانی برای پرسپولیس نبود. به همین خاطر از بردی که مقابل چادرملو به دست آوردیم خوشحال هستیم. می‌دانیم که هر بازی باید ۱۰۰ درصد تلاش‌مان را بگذاریم. در زمین مطمئنا سختی‌هایی وجود دارد چون هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کند بهترین بازی فصلش را انجام می‌دهد.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس اینکه باید بهترین‌شان را در هر بازی به نمایش بگذارند، می‌دانند. آنها می‌دانند که لباس پرسپولیس را به تن دارند و باید بیشتر از حریف بجنگند و انرژی و انگیزه برای پیروز شدن داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه به تمجید از چادرملو پرداخت و گفت: چادرملو سرسخت بود و پیچیدگی داشت. خیلی خوب پرس می‌کند و ضربات ایستگاهی خوبی می‌زند. قبل از مسابقه این موضوع را می‌دانستیم که بازی سختی داریم، در ادامه تیم ما خوب کار کرد و کم‌کم کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. 

وی ادامه داد: نیمه اول ۳ موقعیت گل و یک موقعیت تک‌به‌تک داشتیم. در نیمه اول راه‌مان را می‌دانستیم که چطور بازی کنیم. محمد حسین کنعانی‌زادگان وقتی نیمه دوم مصدوم شد و تغییراتی در ترکیب داشتیم و می‌دانستیم که توپ بیشتری را باید به محوطه جریمه حریف برسانیم. می‌دانستیم روی همین روشی که به گل رسیدیم، می‌توانیم گل بزنیم. روی سانتر و توپ‌های دوم می‌توانستیم به گل برسیم. می‌دانستیم که حریف در دقایق آخر عقب می‌نشیند و ما باید بازیکنان بیشتری در منطقه جلو داشته باشیم. امروز با صبر و شور و علاقه بیشتری بازی کردیم و در دقایق آخر بازی بیشتر علاقه داشتیم که بازی را ببریم و مستحق این برد بودیم. 

گاریدو با اشاره به اینکه برای او بازی کوچک وجود ندارد، تاکید کرد: امشب باید همه خوشحال باشیم و پیروزی را جشن بگیریم . این برد برای ما خیلی مهم است. همه ما امروز خوشحال و از عملکرد و رفتارمان در زمین رضایت داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تلاش تیمش تا لحظه آخر برای زدن گل، تصریح کرد: علاوه بر آرامش، ما روی کارمان پافشاری می‌کنیم و ادامه دهیم تا به گل برسیم. گل را دقیقه آخر هم می‌توان به ثمر رساند ولی مطمئنا همیشه باید دنبال گل زدن باشیم. 

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا شاید آخرین حرکت بازی تبدیل به گل شود. تیم تا آخرین لحظه با آرامش ادامه داد، این اتفاق در بازی آخر لیگ نخبگان نیفتاد و با وجود ۵ تعویض اما موقعیت گل ایجاد نکردیم و تفاوت ما این بود. امروز بازیکنانی که به بازی اضافه شدند انگیزه و علاقه بیشتری برای برد داشتند و به ما کمک کردند.

سرمربی اسپانیایی قرمزها در ادامه با اشاره به اینکه درباره کار نکردن کمک داور ویدئویی در این مسابقه اظهارنظری نمی‌کند، درباره بازی در زمین ورزشگاه تختی، گفت: همیشه تکرار کرده‌ام که باید در بهترین استادیوم‌ها هم از نظر کیفیت چمن و هم از نظر حضور هواداران بازی کنیم.

گاریدو با تشکر از هواداران پرسپولیس به صحبت‌هایش ادامه داد و اظهار داشت: از هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند تشکر می‌کنم و امروز هم به ما کمک کردند که ببریم. واقعا جو امروز ورزشگاه خیلی خوب بود و هواداران ارتباط خوبی با جو زمین داشتند. 

وی افزود: زمین خیلی بهتر می‌تواند شود و به عنوان یک سرمربی می‌دانم که وقتی در استادیوم خودمان با ۸۰ هزار هوادار بازی کنیم یک نکته مثبت برای ما خواهد بود و الان من به عنوان سرمربی این امتیاز مثبت را ندارم. می‌خواهم که این پوئن مثبت را داشته باشم. نمی‌دانم چه افرادی مسئول هستند اما ما علاقه داریم در استادیوم خودمان به میدان برویم و بازی‌هایمان را برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در واکنش به مصدومیت اوستون ارونوف و محمدحسین کنعانی‌زادگان، با بیان اینکه خیلی ناراحت است، اظهار داشت: اورونوف قبل از بازی در حال گرم کردن شرایط بازی پیدا نکرد و فکر می‌کنم باید کار و یک راه‌حل نهایی پیدا کنیم. کنعانی هم در نیمه اول درد داشت و در نیمه دوم دیگر نتوانست ادامه دهد. 

وی افزود: نکته مثبت این اتفاقات این است که ما بازیکنان خوب زیادی داریم و وقتی بازیکنی نمی‌تواند بازی کند نفر دیگر هست که جایگزین شود. امروز اورونوف نبود و فرشاد اضافه شد و کنعانی هم نبود، فرشاد فرجی و مرتضی پورعلی‌گنجی جایگزین شدند. 

گاریدو تاکید کرد: در زمان مصدومیت یک بازیکن، بقیه بازیکن‌ها شانس دارند که بازی کنند. همه بازیکنان ما سخت تلاش می‌کنند و استحقاق این را دارند که بازی کنند و وقتی فرصت به آنها داده شود، مثل امروز استفاده می‌کنند. اتفاقاتی که برای کنعانی و ارونوف افتاد برای ما بد است، اما یک فرصت برای بازیکنان دیگر است که بتوانند توانایی‌هایشان را نشان بدهند و ثابت کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران