گزارش

14324
بهترین نسخه رافینیا، دوای درد برزیل

رونمایی از ستاره تازه در شب درخشان سلسائو

بهترین نسخه رافینیا، دوای درد برزیل

بامداد امروز برزیل با چهار گل پرو را شکست داد.

به گزارش ایران ورزشی، در روزهایی که شایعات زیادی پیرامون آینده تیم ملی برزیل با دوریوال جونیور سرمربی این تیم و قوانین فدراسیون فوتبال این کشور برای حضور در تیم ملی وجود دارد، این تیم سرانجام موفق به کسب یک برد پرگل و روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی مقابل پرو شد تا دو برد متوالی در مسابقات مقدماتی جام جهانی، برای خروج سلسائو از بحران کافی باشد.

این برای اولین بار از سپتامبر سال ۲۰۲۳ یعنی یک سال و یک ماه پیش بود که تیم برزیل در دو مسابقه متوالی به پیروزی می‌رسد. یکی از چهره‌های ویژه این دیدار، بازیکن آماده این روزهای فوتبال اروپا یعنی رافینیا بود که در بهترین روزهای خوب با لباس بارسلونا، موفق شد دو گل از روی نقطه پنالتی برای برزیل به ثمر برساند. رافینیا با این دو گل، به آمار هشت گل و پنج پاس گل در ۱۳ مسابقه این فصل رسید تا میانگین هر بازی یک گل یا پاس گل را به نام خود ثبت کرده باشد.


یکی دیگر از چهره‌های درخشان این مسابقه، لوئیز هنریکه ستاره ۲۳ ساله تیم بوتافوگو بود که با حضور خود به عنوان بازیکن تعویضی در زمین، یک گل و یک پاس گل را به ثبت رساند و هواداران برزیل را به روزهای درخشان خود امیدوار کرده است. هنریکه از معدود ستارگان ترکیب فعلی برزیل محسوب می‌شود که در صورت تغییر قانون حضور بازیکنان لژیونر در ترکیب تیم ملی برزیل، می‌تواند برای سلسائو به میدان برود. برزیل با ۱۶ امتیاز، در رده چهارم مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی قرار گرفته و اکنون شانس خود برای حضور در بیست و سومین جام جهانی متوالی را افزایش داده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها