فوتبال ایران

14373
سعید صادقی در لیست سیاه گاریدو

سرمربی سرخ‌ها وینگر تیمش را به قطر نبرد

سعید صادقی در لیست سیاه گاریدو

در دنیای پرشور و هیجان فوتبال، انضباط یکی از اصول بنیادی برای موفقیت تیم‌ها به شمار می‌رود. در این زمینه، تصمیم خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، برای جریمه سعید صادقی به دلیل بی‌انضباطی، بازتابی از اهمیت انضباط در تیم‌های حرفه‌ای است. گاریدو نشان داده که هرگونه بی‌نظمی را در تیمش تحمل نخواهد کرد، حتی اگر این موضوع به حذف بازیکنان بااستعداد منجر شود.
کاروان پرسپولیس درحالی راهی قطر شد که با تصمیم گاریدو سعید صادقی این تیم را همراهی نکرد. به نظر می‌رسد این تصمیم سرمربی پرسپولیس به خاطر مسائل انضباطی بوده است. چند روز قبل که پرسپولیس در جریان دیداری دوستانه به مصاف تیم امید خود رفته بود، گاریدو تصمیم می‌گیرد سعید صادقی را در ترکیب تیمش قرار ندهد و در ادامه صادقی بدون اجازه کادر فنی به رختکن می‌رود و لباس شخصی پوشیده و به روی سکوها می‌رود. این موضوع با واکنش گاریدو همراه شده و سرمربی اسپانیایی هافبک تیمش را کنار گذاشته است.
خودداری صادقی از رعایت دستورات سرمربی و تعویض غیرمجاز لباسش، نشان‌دهنده نارضایتی و عدم پایبندی او به قواعد تیم بود. این رفتار نه تنها بر انضباط گروهی تأثیر منفی می‌گذارد، بلکه می‌تواند هم‌تیمی‌های او را نیز تحت تأثیر قرار دهد و به همین دلیل گاریدو که قبلاً هم نشان داده روی نظم تیمی حساس است، نام این بازیکن را از لیست بازی السد خط زد و حتی شنیده می‌شود این وینگر در لیست سیاه مربی پرسپولیس قرار دارد.
در نهایت می‌توان گفت که انضباط در فوتبال نه تنها عامل کلیدی برای موفقیت است، بلکه ویژگی‌هایی چون انضباط معنایی واقعی در ساختار تیمی و روحیه بازیکنان نیز دارد. تصمیمات گاریدو در این زمینه نشان‌دهنده عزم او برای ساختن یک تیم موفق با پایه‌های محکم انضباطی است و این می‌تواند در آینده به ثمر بنشیند.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران