فوتبال ایران

1499
ما میزبان بودیم، ایشان در پاویون بود!

اعتراض پرسپولیس به هم‌نشینی خطیر با مدیران فدراسیون

ما میزبان بودیم، ایشان در پاویون بود!

با فیلمی که از خداداد افشاریان در لحظه اعلام پنالتی برای استقلال در دربی منتشر شد حساسیت پرسپولیسی‌ها نسبت به رئیس کمیته داوران بیشتر شد.

به گزارش ایران ورزشی بعد از حاشیه های مربوط به فیلم خداداد افشاریان در ورزشگاه آزادی پرسپولیسی‌ها خیلی زود دنبال نشانه‌های فردی رفتند که در پشت سر علی خطیر به نشانه شادی روی سر خداداد افشاریان می‌پرد و به این نتیجه رسیدند که او فردی به نام نوروزخانی معاون علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال است که همراه او در ورزشگاه حاضر می‌شود.
با این وجود نکته‌ای که حالا مورد اعتراض مدیران باشگاه پرسپولیس قرار گرفته این است که اصلاً چرا خطیر و همراهانش در بخش پاویون ورزشگاه در کنار مدیران فدراسیون فوتبال حضور داشته‌اند، آن‌هم در شرایطی که مدیران پرسپولیس در CIP نشسته بودند.
از طرفی مدیران پرسپولیس می‌گویند این باشگاه در دربی میزبان بوده و با توجه به این مسأله چطور مدیران باشگاه حریف در پاویون حضور پیدا کرده‌اند.
گفتنی است در ماجرای دور زدن سقف قرارداد نیز پرسپولیسی‌ها بعضاً به صورت سربسته یا گاهی شفاف به موضوع دوستی و رفاقت مدیرعامل باشگاه استقلال با مدیران فدراسیون و تأثیر این مسأله در دیر اعلام شدن و تعویق طولانی‌مدت رأی انضباطی این باشگاه اشاره کرده‌اند
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران