فوتبال ایران

1556
آلومینیوم اراک صفر- گل گهرسیرجان صفر/فقط گل نداشت

آلومینیوم اراک صفر- گل گهرسیرجان صفر/فقط گل نداشت

بازی اراک برنده نداشت.

به گزارش ایران ورزشی؛ دیدار بین تیم هی آلومینیوم اراک و گل گهرسیرجان برنده نداشت.

سه شنبه 28/9/1402 هفته سیزدهم بیست و سومین دوره لیگ برتر ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک ساعت 15 تماشاگر: 2500 نفر

داور: امیرسامان سلطانی/کمک‌ها: محمدرضا منصوری ،وحید سیفی

اخطار: جبیره، لطفی، نوروزی فرد(آلومینیوم) کوشکی ،عاشوری ( گل گهر)

احمد گوهری ، امیر نوری ، علیرضا نقی‌زاده ، مهدی لیموچی ، سیدمهران موسوی ، یونس اکبرپور ، بهروز نوروزی فرد(۷۲ عارف حاجی عیدی) ، رضا جبیره(۷۲ شروین بزرگ) ، میلاد فخرالدینی ، میلاد بدرقه ، محمد مهدی لطفی (۲+۹۰ ابوالفضل قنبری)

سرمربی: سید مجتبی حسینی

 

گل‌گهر سیرجان

محمدرضا اخباری ، سید ابوالفضل رزاق‌پور ، مسیح زاهدی ، علیرضا آرتا ، بهنام برزای ، علیرضا علیزاده ، احمدرضا زنده‌روح ، علی اصغر عاشوری ، سعید سحرخیزان (۶۶ میچل تیورده) ، علیرضا کوشکی (۵۸ اریک باگنامو) ، مهدی ممی‌زاده

سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

دقیقه ۱۱ ضربه خطا به نفع گل گهر و در میانه‌های میدان در زمین آلومینیوم اعلام شد. رزاق‌پور پشت توپ قرار گرفت و سانتر بلند او روی سر زنده‌روح درون محوطه فرود آمد اما ضربه سر احمد با نوک انگشتان گوهری و از زیر طاق دروازه راهی کرنر شد. سه دقیقه بعد باز هم پرس بالای بازیکن آلومینیوم زنده‌روح را به اشتباه انداخت و سفیدپوشان پا به توپ به محوطه گل گهر رسیدند، اما در قوس محوطه و با برخورد بین لیموچی و علیزاده، مدافع گل‌گهر، لیموچی سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.دقیقه ۲۱ پاس رو به عقب برای اخباری چیزی نمانده بود برای گل گهر دردسرساز شود. اخباری ابتدا به سرعت خودش را درازکش به توپ رساند، اما توپ از زیر بدن او فرار کرد تا دروازه‌بان سیرجانی مجبور شود با تکل توپ را به بیرون از زمین بفرستد.دقیقه ۳۷ دو واکنش پیاپی از گوهری دروازه آلومینیوم را بسته نگه داشت. ابتدا علیرضا کوشکی با حرکت در عرض از جناح چپ وارد محوطه اراکی‌ها شد و با یک ضربه پای راست گوشه دروازه را هدف گرفت، اما گوهری این توپ را با کف دست برگشت داد. توپ برگشتی درون محوطه روی سر سحرخیزان جفت و جور شد اما ضربه سر او باز هم با واکنش فوق العاده گوهری راهی کرنر شد.دقیقه ۳+۹۰ باز هم احمد گوهری ناجی دروازه آلومینیوم شد. ارسال از جناح چپ محوطه آلومینیوم روی خط محوطه پنج و نیم متر به بازیکن هلندی گل گهر رسید اما ضربه سر میچل تیورده را گوهری از زیر طاق دروازه بیرون کشید.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران