منهای فوتبال

200
باران‌چشمه: وزیر ورزش نه صحبتی با من داشته و نه خواهد داشت

واکنش رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای به حضورش در وزارت ورزش؛

باران‌چشمه: وزیر ورزش نه صحبتی با من داشته و نه خواهد داشت

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در واکنش به انتشار اخباری درخصوص انتخاب وی به‌عنوان گزینه اصلی و نهایی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: کیومرث هاشمی در این خصوص با من صحبت نکرده و نخواهد کرد.

به گزارش ایران ورزشی؛ مهرعلی باران‌چشمه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در واکنش به انتشار اخباری درخصوص انتخاب وی به‌عنوان گزینه اصلی و نهایی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هستم. آن زمان هم حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان به من گفت به وزارت‌خانه بیا، گفتم حس می‌کنم در فدراسیون‌ می‌توانم موثرتر باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان درخصوص حضور در پست معاونت قهرمانی صحبتی با او داشته یا خیر گفت: آقای هاشمی در این خصوص صحبتی با من نداشته و صحبتی هم نخواهد داشت.

باران‌چشمه در تشریح حرکت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به سمت علم روز عنوان کرد: ۲۵ آبان سال ۸۹ آیین ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در کشور کنیا به‌عنوان یک میراث فرهنگی ناملموس از کشور ایران به ثبت یونسکو رسید. به همین مناسبت تصمیم گرفتیم نخستین همایش علمی در رشته زورخانه‌ای، کشتی پلهوانی و هنر مرشدی برگزار کنیم. آن هم به این دلیل که این رشته دارای قدمت بیش از ۹۰۰ ساله است و سند مملوس در این خصوص دارد.

وی با تاکید براین‌که در زمینه ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در فدراسیون کمتر از انگشتان دو دست تحقیق و پژوهش صورت گرفته، گفت: برای این‌که بتوانیم این رشته ورزشی را علمی کنیم، نیاز بود پژوهش‌هایی انجام شود و به همین دلیل در نشستی با رئیس دانشکده تربیت بدنی و سلامت دانشگاه تهران و نیز رئیس دانشگاه علوم ورزشی وزارت علوم داشتیم، تصمیم به برگزاری نخستین همایش ملی ورزش زورخانه‌ای کشتی پهلوانی و هنر مرشدی گرفتیم که خوشبختانه استقبال خوبی هم از این همایش شد.

باران‌چشمه با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی علیه مردم مظلوم غزه گفت: جنایات رژیم صهیونسیتی علیه مردم مظلوم غزه واقعا وحشتناک است و دل هر انسان دردمندی را به درد می‌آورد. جامعه ورزش زورخانه‌ای در حمایت مردم غزه، گلریزانی خوبی برگزار خواهد کرد. می‌خواهیم هدیه ناقابلی را تقدیم مردم غزه کنیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال