فوتبال ایران

2665
مهری به خاطر قرارداد 160 میلیونی فسخ کرد

مهری به خاطر قرارداد ۱۶۰ میلیونی فسخ کرد

یکی از دلایلی که سبب شد سعید مهری با وجود مخالفت جواد نکونام قرارداد خود را با استقلال فسخ کند، قرارداد ۱۶۰ میلیونی با این باشگاه است.

به گزارش ایران ورزشی، درحالی که جواد نکونام از جدایی سعید مهری شاکی است و حداقل انتظار دارد باشگاه استقلال جای او بازیکن بگیرد اما سعید مهری از این جدایی کاملا راضی به نظر می‌رسد.

در نقل و انتقالات پیش فصل قراردادی که این بازیکن با این باشگاه منعقد کرد روی کاغذ 160 میلیون تومان بود. حال شاید مدیران استقلال قول‌هایی به این بازیکن بابت پرداخت‌ها از جبهه‌های دیگر داده بودند تا در طول فصل به اصطلاح این بازیکن را شارژ کنند اما مهری می‌‎‌دانست که به لحاظ حقوقی فقط دستش به همان 160 میلیون تومان بند بود و اگر باشگاه نمی‌خواست از طرق دیگر به او کمک کند، هرگز به پول بیشتری نمی‌رسید.

بنابراین رفتن از استقلال از جنبه مالی یک حرکت رو به جلو برای این بازیکن محسوب می‌شود. از سویی مهری شاید در تیم دیگری بیشتر بتواند بازی کند. او دراستقلال تبدیل به گزینه دوم در پست خط میانی شده بود وسرمربی استقلال این اواخر کمتر به او میدان می‌داد.

مسئله مهم‌تر مهری اما نگاه بی اعتماد هواداران استقلال به این بازیکن است.  این اواخر او حتی اگر 5 دقیقه هم برای استقلال بازی می‌کرد، با انتقاد تند هواداران این باشگاه مواجه می‌شد.

با همه این تفاسیر می‌توان با قاطعیت گفت که مهری نیز به مانند علی خطیر از قطع همکاری خوشحال است. حالا هم او به خواسته‌اش می‌رسد و هم خطیر که توانسته با فسخ قرارداد مهری خود را از پرداخت 8 و نیم میلیارد دستمزد باقی مانده این بازیکن از فصل پیش مصون نگه دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران