فوتبال ایران

275
تغییرات کی‌روش برای بازی افغانستان

قطر به دنبال شروع موفق در مقدماتی جام جهانی

تغییرات کی‌روش برای بازی افغانستان

مربی پرتغالی بعد از شکست سنگین مقابل ایران در فینال تورنمنت اردن تغییرات زیادی در فهرست تیمش دارد.

به گزارش ایران ورزشی؛ قطر که در ماه‌های گذشته با کارلوس کی‌روش دوران پرفراز و نشیبی داشته، در اولین بازی مقدماتی جام جهانی میزبان افغانستان است. مربی پرتغالی برای این اردو فهرستی 26 نفره شامل بازیکنان باتجربه و جوان دعوت کرده که نسبت به تورنمنت ماه گذشته اردن تغییرات پرشماری دارد. قطر در فینال این تورنمنت با 4 گل مقابل ایران شکست خورد و کی‌روش بابت نمایش ضعیف تیمش با انتقادات زیادی روبرو شد، ولی تاکید داشت که آنها در مسیر بازسازی هستند و نباید ناامید شوند.

افغانستان با حذف مغولستان به این مرحله رسیده، ولی قطر این تیم را دست کم نمی‌گیرد و امیدوار است که در برابر تماشاگرانش در ورزشگاه خلیفه به برد برسد. قطر چند روز بعد در بازی دوم میهمان هند است.

همام الامین، مدافع قطر درباره انگیزه آنها برای این دو بازی گفت: «می‌خواهیم در مقدماتی جام جهانی نمایش متفاوتی داشته باشیم. این بازی‌ها با بازی‌های دوستانه تفاوت دارد و برای موفقیت در آن باید بهترین بازی‌مان را به نمایش بگذاریم. تیم‌های آسیایی پیشرفت کرده‌اند و هیچ تیم آسانی وجود ندارد. ما بازیکنان مصمم هستیم که سهم خودمان در رسیدن به هدف تیم که صعود به جام جهانی است را ادا کنیم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران