منهای فوتبال

2817
هتریک تیراندازان جوان برای سهمیه المپیک 2024/ فاطمه امینی مسافر پاریس شد

هتریک تیراندازان جوان برای سهمیه المپیک ۲۰۲۴/ فاطمه امینی مسافر پاریس شد

فاطمه امینی، سومین تیرانداز جوان ایرانی با ششمی در فینال تفنگ بادی زنان قهرمانی آسیای جاکارتا،سومین سهمیه المپیک پاریس را گرفت.

به گزارش ایران ورزشی؛  فاطمه امینی ملی پوش 23 ساله تفنگ، بعداز ناکامی ایرانی ها در دو روز اول برای تصاحب سهمیه المپیک، امروز  در سومین روز  مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک  دور مقدماتی با  امتیاز ۶۲۸.۲ ودوازدهمی فینالیست شد. او درفینال با اینکه  ششم شد اما سهمیه المپیک پاریس را گرفت تا با هتریک ،سومین دخترجوان  تیرانداز ایرانی باشد که مسافر پاریس می شود و بعداز شرمینه چهل امیرانی ،دومین تیرانداز تفنگ که اسمش را در لیست مسافران پاریس نوشت. هانیه رستمیان  و شرمینه چهل امیرانی  قبلا به ترتیب در ماده تپانچه ۲۵ متر و  تفنگ ۱۰ متر صاحب سهمیه المپیک پاریس شده‌ بودند.سجاد پورحسینی تیرانداز تپانچه بادی مردان به رغم چهارمی در فینال با بدشانسی سهمیه المپیک نگرفت. نجمه خدمتی هم در تفنگ بادی زنان در بخش ذخیره‌ها مسابقه داد و شانس حضور در فینال و  سهمیه المپیک را از دست داد.

تیم ملی تیراندازی ایران ۱۳ نماینده در مسابقات آسیایی انتخابی المپیک دارد که تاکنون تیم ملی تپانچه بادی به مدال نقره و تیم ملی تفنگ زنان و تیم میکس تفنگ بادی به مدال برنز رسیده‌اند.

مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۸ دی در جاکارتای اندونزی آغاز شده و تا ۲۸ دی ادامه دارد و آخرین مسابقه آسیایی کسب سهمیه المپیک پاریس در بخش تفنگ و تپانچه است. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه توزیع خواهد شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال