منهای فوتبال

2824
۳۰۰ ورزشکار آبفای هنگام آواره شدند

۳۰۰ ورزشکار آبفای هنگام آواره شدند

مجموعه ورزشی هنگام (آبفا) که متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان تهران است، به صورت ناگهانی از سوی این شرکت تعطیل شد.

به گزارش ایران ورزشی، مجموعه ورزشی هنگام (آبفا) که متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان تهران است، به صورت ناگهانی از سوی این شرکت تعطیل شد و ۳۰۰ ورزشکار بزرگ و کوچک، دختر و پسر و مرد و زن که در رشته های ورزشی  تکواندو، فوتبال، پیلاتس، ایروبیک، تی آر ایکس، دفاع شخصی، بسکتبال، والیبال، کیک بوکسینگ، زومبا، کار با دستگاه، بیلیارد، ژیمناستیک، بدمینتون، فوتسال، یوگا، پینت بال، بدنسازی، دو و میدانی، کنگ فو ، کاراته  و تنیس فعالیت می کردند، اواره شدند.

منطقه ای که مجموعه ورزشی هنگام (آبفا) در آن قرار دارد، در محله ای واقع است که بیشتر مردم سطح درامدی پایینی دارند و این مجموعه که با قیمت دولتی ارایه می شد، مردم منطقه جذب این مجموعه ورزشی شده و ورزش می کردند که به صورت ناگهانی و با ضرب العجل تخلیه ۲۴ ساعته مواجه شد که باعث شد ورزشکارانی که در این مجموعه در رشته های مختلف ورزش می کنند، از این اقدام آبفا شوکه شدند.

یکی از مربیان باشگاه می گوید طبق شنیده های ما قرار است آبفا مجموعه را در اختیار کارکنان خود قرار دهند! وی معتقد است که به نظر می رسد ورزش همگانی و مهیا کردن مکان های ورزشی برای عموم مردم، دیگر برای مدیران سازمانها و نهادها اهمیتی ندارد.

مربی دیگری می گوید:« نمی دانم چه سیاستی است که در پیش گرفته اند حتی این اتفاق در مجموعه های شهرداری هم در حال رخ دادن است و به دنبال این هستند تا عموم مردم را برای ورزش کردن به مجموعه های شان راه ندهند.»

مادری که از شنیدن تعطیلی مجموعه ورزشی ابفای هنگام ناراحت است می گوید:« خوشحال بودیم این مجموعه دولتی است و وسع ما برای اوردن بچه ها به ورزش کردن می رسد. دخترم اسکیت کار می کند، پسرم در این مجموعه فوتبال بازی می کند و در همین زمان که باید منتطر پایان یافتن کلاس آنها باشم، خودم هم ورزش می کنم  و تعطیلی آن باعث ناراحتی همه اعضای خانواده ما شده است. مجموعه هم نزدیک بود و هم قیمتش دولتی بود و حال نمی توانم بچه هایم را به باشگاه دیگری ببرم، چون هزینه های باشگاه های خصوصی بالاست و نمی دانم حال به بچه هایم چه بگویم انها هم از این اتفاق ناراحت هستند.»

وی امیدوار است مسئولان ورزشی و مدیران اب فاضلاب این مجموعه را برای مردم این منطقه که در دهک پایینی قراردارند باز بگذارند.

کلاسی که در آن هر سانس حداقل ۱۴ بانوی ورزشکار ورزش تی آر ایکس در حال ورزش هستند، با شنیدن تعطیلی باشگاه و اینکه اخرین جلسه ای که باید با مربی دلخواهشان ورزش کنند، غمگین هستند،.  آنها فکر می کردند تعطیلی به دلیل تغییر مدیریت است و انها می توانند با مدیریت جدید به فعالیت ورزشی خود ادامه دهند اما طبق گفته مدیران باشگاه قرار نیست عموم مردم استفاده کنند. بدتر اینکه مدیران آبفا حتی اجازه ندادند که پول ترمی که ورزشکاران داده اند تمام شود و مسئولان باشگاه مجبور شدند شماره کارت ورزشکاران را بگیرند تا مابقی پول را واریز کنند.

۳۰۰ ورزشکار این مجموعه چشم به تدبیر مسیولان ورزشی و مدیران آبفای تهران  دوخته اند تا با بازگشایی آن زمینه ورزش عمومی را برای مردم این منطقه فراهم کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال