فوتبال ایران

437
بازیکنان استقلال به خاطر نکونام سکوت کرده‌اند

بازیکنان استقلال به خاطر نکونام سکوت کرده‌اند

بازیکنان استقلال با وجود خلف وعده‌های مکرر مسئولان باشگاه استقلال در پرداخت حقوق فصل پیش به خاطر جواد نکونام سکوت کرده‌اند.

ایران ورزشی_ باشگاه استقلال در پرداخت حقوق بازیکنان خود ناکام بوده و نتوانسته بدهی فصل پیش راتسویه کند. عاملی که باعث شده بازیکنان تا به امروز سکوت دامنه‌داری در مواجهه با بدهی سنگین باشگاه داشته باشند و از اعتراض و شکایت صرفنظر کنند وواکنش‌های آن‌ها محدود به مصاحبه‌هایی در این راستا باشد، شخص نکونام است.

سرمربی استقلال درواقع در این ماجرا دست باشگاه را گرفته و خواسته یا ناخواسته به سود باشگاه کار کرده است. نکونام تا کنون بابت حقوق خود حتی یک مصاحبه هم علیه باشگاه انجام نداده درحالی که باشگاه استقلال نتوانسته طبق برنامه با این مربی و حتی برخی دستیارانش پیش برود.

از سوی دیگر نکونام برای رساندن تعادل مالی درباشگاه و رعایت سقف قرارداد پیش قدم بود ومبالغی از قراردادش را کم کرد وگفته می‌شود اگر باشگاه استقلال دوباره نیاز به کاهش قراردادها داشته باشد او بازهم راضی به کاهش بخشی از دستمزد خود خواهد شد.

همه این‌ها به کنار.؛ نتایج استقلال و به موازات آن رفتارصادقانه‌ای که همواره سرمربی استقلال با بازیکنان داشته موجب شده آتش اعتراض از زیرخاکستر استقلال سربرون نیاورد و به نوعی بازیکنان به خاطر آقای سرمربی در سکوت به سرببرند و از اقدامات تند علیه باشگاه خودداری کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران