منهای فوتبال

4900
لری برد: به جای بدگویی از لبران جیمز از حضور او لذت ببرید

لری برد: به جای بدگویی از لبران جیمز از حضور او لذت ببرید

اسطوره سلتیکس می‌خواهد تا عظمت لبران به خوبی درک شود زیرا دیگر چنین بازیکنی تکرار نشدنی خواهد بود.

به گزارش ایران ورزشی،لری برد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ NBA، از همگان می‌خواهد از زمانی که تا پایان کریر لبران جیمز مانده لذت ببرند و مدام او را مورد بی‌احترامی قرار ندهند.

او در مصاحبه با TNT گفت:من به مردم می‌گویم که غر زدن درباره لبران جیمز را کنار بگذارند. تا زمانی که او اینجاست و بازی می‌کند از حضورش لذت ببرید. او باورنکردنی است. و به نظر من یکی از بزرگ‌ترین، اگر نگوییم بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ است.

لری برد یکی از معدود نمادهای گذشته است که همیشه برای بازیکنان امروزی احترام زیادی قائل بوده است، بنابراین این نظرات او اصلا تعجب آور نیست. همانطور که این مرد 67 ساله می‌گوید، از تماشای لبران تا زمانی که اینجا حضور دارد لذت ببرید.

لبران جیمز به مدت دو دهه یک نیروی دامیننت در NBA بوده و چهار عنوان قهرمانی NBA، چهار MVP فینال NBA و چهار MVP فصل عادی را کسب کرده است. این بازیکن 39 ساله با پشت سرگذاشتن کریم عبدالجبار با 21 بار حضور در بازی آل استار رکورددار است و همچنین با پیشی گرفتن از عبدالجبار، وی سال 2023 تبدیل به بهترین اسکورر تاریخ NBA شد. همچنین پادشاه در بیست‌ویکمین فصل (2023/24) حضور خود در اتحادیه ملی بسکتبال، میانگین 24.8 امتیاز، 7.2 ریباند، 7.8 اسیست، 1.3 توپ‌ربایی و 0.6 بلاک را در هر بازی به ثبت رسانده است.

ما قرار نیست بازیکنی مانند او را برای مدتی طولانی یا شاید هرگز ببینیم، پس قدردان عظمتی باشید که هر شب شاهد آن هستید. چه باور داشته باشید که لبران بهترین است یا خیر، نباید مانع از تحسین آنچه او شده و حتی امروز در زمین به انجامش ادامه می‌دهد، باشد.

لری برد می‌گوید هم‌تیمی‌های لبران جیمز نباید ترید شوند

لری برد از خاطره خود در زمانی که ریاست فرنچایز ایندیانا پیسرز را بر عهده داشت و قرار بود به پیشنهاد جنرال منیجر پیسرز چند تن از هم‌تیمی‌های لبران را ترید کند، صحبت کرد:دیوید موروی (جنرال منیجر سابق پیسرز) در تلاش بود تا من را به ترید جی.جی هیکسن و منتخبی از چند هم‌تیمی دیگر لبران متقاعد کند، اما من قبول نکردم که هیچ یک از آن پسران را به ایندیانا بیاورم. به موروی گفتم: پسر تو نمی‌فهمی. آن‌ها چون با لبران جیمز هم‌تیمی هستند بسیار بهتر از آنچه واقعا هستند، به نظر می‌رسند.

بلکه درک برد از بازی لبران بسیار دقیق بوده است، چرا که جیمز بازی را برای هم‌تیمی‌هایش بسیار آسان‌تر می‌کند. او در سال 2007 یک تیم کاملا متوسط را به فینال NBA رساند و در تاریخ اتحادیه ملی بسکتبال افراد زیادی نمی‌توانستند چنین تیمی را تا چنین مرحله‌ای به پیش ببرند.

آنتونی دیویس به اشتراک گذاشت که بازی کردن با لبران جیمز چگونه است

آنتونی دیویس قطعا ستاره‌ای است که اگر لری برد مالک فرنچایزی بود، قطعا برای به دست آوردن او اقدام می‌کرد، زیرا AD یک استعداد استثنایی است. با این حال، دیویس از بازی کنار لبران بسیار سود برده و قهرمانی NBA را نیز تجربه کرده است. اخیرا دیویس در مصاحبه‌ای با SiriusXM NBA Radio، درباره لذت هم‌تیمی بودن با لبران صحبت کرده است:فکر می‌کنم سال اول حضورم در لس آنجلس لیکرز بود، او با من صحبت کرد و گفت: فکر نکن فشار تیم بر روی توست، فشار روی من است. او تمام فشارها را از من دور کرد، بنابراین من توانستم بازی خودم را انجام دهم. و سپس در دو سال گذشته صحبت دیگری داشتیم زیرا مصدومیت‌ها من را بیش از حد ناامید کرده بود، لبران آمد و به من گفت: هی مرد، همه چیز خودش درست می‌شود. قوی‌تر، سالم‌تر برگردد و بیا تا کار را با هم پیش ببریم.

زوج پادشاه و AD در اولین فصلی که در کنار هم بازی کردند توانستند در سال 2020 عنوان قهرمانی NBA را تصاحب کنند. لیکرز در حال حاضر با رکورد 30 برد _ 26 باخت در رتبه نهم جدول کنفرانس غرب قرار دارد، همچنین LAL سه برد متوالی را در بازی‌های اخیرش کسب کرده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال