فوتبال ایران

5167
سعید دقیقی:اسیر کم تجربگی بازیکنانم شدیم

برای بقا مجبور شدیم بازیکن بفروشیم!

سعید دقیقی:اسیر کم تجربگی بازیکنانم شدیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر پس از شکست مقابل هواداربابیان این مطلب که دو تیم فوتبال باکیفیتی ارایه دادند و موقعیت‌های زیادی را خلق کردند، اما بازیکنان من کم تجربه عمل کردند وگرنه می‌توانستیم بازی را با گل‌های زیادی ببریم.

به گزارش ایران ورزشی، تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و هوادار در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک هوادار به پایان رسید.

سعید دقیقی در نشست خبری بعد از این بازی گفت:«دو تیم فوتبال باکیفیتی ارایه دادند و موقعیت‌های زیادی را خلق کردند اما بچه‌های من بی‌تجربه عمل کردند وگرنه می‌توانستیم بازی را با گل‌های زیادی ببریم. هوادار هم موقعیت‌هایی داشت که می‌توانست بازی را کامل عوض کند و همین اتفاق هم افتاد. شروع نیمه دوم بالای سه، چهار موقعیت گل داشتیم اما برخلاف جریان بازی پنالتی دادیم. با این حال دروازه‌بان توپ را گرفت و به بازی برگشتیم. باز هم کامل سوار بازی بودیم اما متاسفانه در ضد حمله یک گل بد خوردیم که نشان داد بچه‌های من هنوز تجربه لازم را به دست نیاودند.»

او ادامه می دهد:«به تیم هوادار تبریک می‌گویم بازی را بردند چون بیشتر تلاش کردند و با تجربه‌تر بودند. برای اینکه موقعیت به دست بیاورند انرژی بیشتری گذاشتند. ما هم باید تمرکز بیشتری روی بازی‌های آتی بگذاریم.»

دقیقی که در اینکه شمس آذر در نیم‌فصل دوم نتایج قابل قبولی کسب نکرده است تاکید داشت:«من بازیکن از دست نداده‌ام بلکه مالکیت باشگاه مجبور به فروش بازیکن شدند. من هم بدون اجازه جدا نشدم چون قرارداد داشتم و همه این مسائل بخاطر مشکلات باشگاه بود. آدم بهانه‌گیری نیستم. به هر حال بازیکن رفته و با داشته‌هایمان بازی اول نیم فصل را بردیم و امروز هم باکیفیت بودیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما  خط عقب ما بی‌دقت بود. باید تلاش کنیم کیفیت‌مان بیشتر شود، در تمام کردن موقعیت‌ها قوی‌تر عمل کنیم و تمرکزمان در کار دفاعی هم بیشتر شود.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران