فوتبال ایران

5190
بیانیه صنفی خبرنگاران و عکاسان علیه شجاع خلیل‌زاده

بیانیه صنفی خبرنگاران و عکاسان علیه شجاع خلیل‌زاده

انجمن ورزشی نویسان و عکاسان ایران بیانیه‌ای را علیه شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال تراکتور صادر کرده که بسیار جالب توجه است.

 

به گزارش ایران ورزشی، انجمن ورزشی نویسان و عکاسان ایران بیانیه‌ای را علیه شجاع خلیل‌‎‌زاده، مدافع باشگاه تراکتور و تیم ملی فوتبال ایران منتشر کرده است. خلیل‌زاده دقایقی بعد از پایان بازی تیمش مقابل پرسپولیس به درگیری لفظی با خبرنگاران پرداخت و الفاظ نامناسبی را به زبان آورد که انتقاد رسانه‌های ایران را به دنبال داشت.

متن بیانیه انجمن ورزشی نویسان و عکاسان به این شرح است:

جناب آقای تاج
ریاست محترم فدراسیون فوتبال



با سلام و احترام


با عنایت به اتفاقات روی داده در پایان دیدار لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و تراکتور متأسفانه بار دیگر شاهد وقوع اتفاقی ناپسند در راهرو‌های خروجی ورزشگاه آزادی و در جایگاه میکس زون که محدوده قانونی حضور خبرنگاران و پرسش سؤال از بازیکنان و مربیان است بودیم.




بدیهی است که قواعد حرفه‌ای ایجاب می‌کند که علیرغم استرس و فشار عصبی بر روی بازیکنان و بخصوص در شرایط باخت یک تیم، بازیکنان با رعایت ادب و اخلاق و متانت و منطق در جایگاه خبرنگاران قرار گرفته و پاسخگوی سؤالات آنان باشند. متاسفانه آنچه شجاع خلیل زاده به عنوان یک بازیکن با تجربه و ملی پوش و کاپیتان تیم تراکتور در پایان بازی با پرسپولیس در مواجهه با خبرنگاران رقم زد، عدم رعایت چارچوب‌های حرفه‌ای در گفتگوی  رسانه‌ای پایان مسابقه و بی حرمتی به پیراهن باشگاه تراکتور به عنوان یک باشگاه قدیمی و پر هوادار، و بی احترامی به مجموع همکاران رسانه‌ای حاضر در میکس زون بود.  




براین اساس، انجمن ورزشی نویسان ایران ضمن ابراز تأسف از رفتار دور از شأن شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال و باشگاه تراکتور مجدانه درخواست دارد ضمن عذرخواهی از جامعه رسانه ای، نسبت به برخورد قاطع و سریع با ایشان اقدام و گزارش آن را جهت اطلاع همگان منعکس نمایند.


انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی ایران

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران