فوتبال ایران

554
گل‌محمدی: بازی با الدحیل بازی مرگ و زندگی است

یک بازی شجاعانه برابر تیمی حرفه‌ای داشتیم

گل‌محمدی: بازی با الدحیل بازی مرگ و زندگی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تقدیر از بازیکنان خود گفت: برابر تیم حرفه‌ای و پرستاره النصر یک بازی شجاعانه را به نمایش گذاشتیم، هر چند می‌توانستیم برنده هم از زمین بازی خارج شویم. الان یک راه بیشتر برای صعود نداریم و باید الدحیل را شکست بدهیم.

به گزارش ایران ورزشی؛ یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی تیمش برابر النصر در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: بازی سختی برای هر دو تیم بود، ما و النصر به دنبال پیروزی در این دیدار بودیم. امشب ما با یک تیم حرفه‌ای و قوی بازی داشتیم، فراموش نکنیم بازیکنان خوبی دارند و هر تیمی برابر آنها به مشکل می‌خورد.

وی ادامه داد: یک بازی شجاعانه از پرسپولیس را شاهد بودیم، ما خیلی سخت به ریاض رسیدیم و بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و هر چه داشتند را در زمین اجرایی کردند. خستگی یا مصدومیت بازیکنان هم کارمان را سخت کرده بود، از همه آنها تشکر می‌کنم به خاطر تمرکز و انرژی که در زمین بازی گذاشتند. تنها چیزی که الان باید به آن فکر کنیم به ادامه مسابقات و دیدارهای آتی معطوف است. بازیکنان من از خود مایه گذاشته و ارزش خود را نشان دادند. باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم تا از این گروه صعود کنیم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: از میزبانی النصر هم تشکر می‌کنم، این تساوی در زمین النصر برای ما ارزشمند است و از الان باید خودمان را برای بازی با الدحیل آماده کنیم و یک راه بیشتر نداریم و آن هم بردن الدحیل است.

گل‌محمدی ادامه داد: در این بازی پرس خوبی را از سوی پرسپولیس روی النصر شاهد بودیم اما در ضربات آخر مشکل داشتیم و این باعث شد در راه رسیدن به گل ناکام بمانیم. شرایط میلاد سرلک و امید عالیشاه را باید بررسی کنیم.

وی عنوان کرد: بازی با الدحیل برای ما بازی مرگ و زندگی است و با توجه به شرایط دوم تیم‌های دوم، کار سخت است و تنها باید به ۳ امتیاز این دیدار فکر کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: با حضور هواداران که قدرت اصلی تیم ما هستند، انشاالله این بازی را خواهیم برد. الدحیل تغییراتی داشته و تیم خوبی است. روند آنها رو به رشد است و باید قبول کنیم که آنها هم تیم خوبی هستند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران