فوتبال ایران

593
نکونام به بازیکنان استقلال: تا دربی سکوت و آرمش

نکونام به بازیکنان استقلال: تا دربی سکوت و آرمش

جواد نکونام و همکارانش به بازیکنان تاکید کرده‌اند تا دربی در سکوت و آرامش به تمرین و آماده سازی بپردازند.

به گزارش ایران ورزشی؛ میان بازی ذوب آهن و فولاد خوزستان چهارده روز فاصله است و جواد نکونام بنا دارد در این ایام دوباره تمرینات ویژه‌ای برای بازیکنان درنظر بگیرد تا آن‌ها با آمادگی کامل مقابل فولاد قرار بگیرند.

اگر استقلال دربازی با فولاد هم نتواند به نتیجه‌ دلخواه دست یابد آنگاه بازی با رقیب سنتی بیش از هرزمان دیگری حساس خواهد شد و به همین دلیل سرمربی استقلال به دنبال پیروزی پیش از دربی است تا با افکار آرام‌تر گام به این بازی بزرگ بگذارد.

نکونام در روزهای اخیر تمرین تیمش را تعطیل کرده اما بعد از بازی با ذوب آهن در صحبت‌هایی که حین بازیکن به تهران با برخی بازیکنان داشت به آن‌ها تاکید کرده که باید در اهواز به نتیجه بهتری نسبت به بازی با ذوب آهن که در اصفهان برگزار شد، دست یابند و 3 امتیاز را بگیرند.

نکونام با اشاره به اینکه دربی بعد از بازی با فولاد است به اهمیت دستیابی به 3 امتیاز اشاره کرده که صحبت‌های سرمربی استقلال مورد تایید همه بازیکنان نیز قرار گرفته و آن‌ها به مانند سرمربی خود به این موضوع مهم معترفتند که اگر نتوانند در بازی با فولاد به برد دست یابند ممکن است درصورت تکرار تساوی یا نتیجه دیگری دردربی شانس خود را برای رسیدن به قهرمانی از دست بدهند.

یک نکته گوشه ذهن نکونام است و به آن فکر می‌کند؛ سرمربی استقلال در صحبت‌هایی که با همکاران خود داشته به این موضوع مهم اشاره کرده که قطعا اگر پرسپولیس احساس کند خودش قهرمان نمی‌شود هدفش را روی قهرمان نشدن استقلال خواهد گذاشت تا مانع از جام گرفتن آبی‌ها در فصل جاری شود.

نکونام کاملا درست حدس زده و قطع به یقین اگر پرسپولیس در ادامه لیگ بد نتیجه بگیرد ونتواند امتیازات کافی را جمع آوری کند، به سمت هدف ثانویه خواهد رفت و تلاش می‌کند که مانع از قهرمانی استقلال شود که دربی بهترین نقطه برای دور کردن استقلال از قهرمانی است.

با توجه به همه این موارد سرمربی استقلال تصمیم گرفته یک حربه کاملا عاقلانه را تا شروع دوباره لیگ به کار بگیرد. نکونام و دستیارانش در این راستا به شاگردانش تاکید کرده‌اند که حتما سیاست سکوت و آرامش را تا دربی پیش بگیرند. این سیاست از نگاه نکونام بهترین حربه ممکن در راستای کسب نتیجه در بازی بزرگ با سرخ‌ها است.

این بازی 23 آذر ماه برگزار خواهد شد و چنانچه استقلال تا آن روز دچار حاشیه شود قطعا دودش به چشم همه خواهد رفت، بنابراین باید توصیه سرمربی استقلال به طور جدی از سوی بازیکنان مورد توجه قرار بگیرد و آن‌ها اجازه ندهند حاشیه‌ای وارد تیم شود و به منافع استقلال لطمه وارد کند.

نکونام از بازیکنان خواسته طی این زمان با رعایت تمام اصول حرفه‌ای در تمرینات حاضر شوند و اجازه ندهند هیچ عاملی موجب افزایش حاشیه در تیم شود. درعین حال سرمربی استقلال به حفظ آرامش نیز تاکید کرده است تا تمرینات در عالی‌ترین شکل ممکن برگزار شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران