توپ و تور

6089
رسولی پور MVP  مسابقات شد

گروه بهمن قهرمان لیگ برتر بسکتبال بانوان شد

رسولی پور MVP مسابقات شد

تیم بسکتبال گروه بهمن با شکست مهرسان فاتح لیگ برتر بسکتبال زنان شد.

به گزارش ایران ورزشی؛بعد از تساوی تیمهای مهرسان و گروه بهمن در سری فینال 2-2 دیدار پنجم مشخص کننده قهرمان این بازی می شد.طبق آن دو تیم امروز در سالن  زنده یاد محمود مشحون به مصاف هم رفتند.کوارتر اول این بازی همانند بازی چهارم با درخشش شاگردان فریناز طائرپور آغاز شد.پرتابهای سه امتیازی فائزه شهریاری و دفاع منسجم گروه بهمن فضای حمله را برای مهرسان بستند تا بتوانند 17- 9 صاحب برتری شوند.

در وقت دوم نیز بهمنی ها مالکیت خود را در میدان به خوبی به نمایش گذاشتند .پاسکاریهای عالی نگین رسولی پور با مهلا عابدی ،پرتابهای سه امتیازی بردنی و دلارام وکیلی اختلاف دو تیم را بالاتر برد.در سوی دیگر میدان مهرسانی ها هم هر چه زدند به در و تخته خورد و امتیاز خوبی را کسب نکردند تا نیمه اول را گروه بهمن با امتیاز 37- 16 به رختکن بروند.

نیمه دوم با تغییر تاکتیکی آزاده زمانپور،سرمربی مهرسان بازیکنان این تیم به امتیازهای بسیار خوبی رسیدند و همانند بازیهای گذشته سوار برمیدان شدند و براحتی به پوئنهای خود اضافه کردند.مهرسانی که در آغاز این نیمه 21 امتیاز اختلاف داشت حالا به 11 رساند.هر چند پرتاب سه امتیازی دلارام وکیلی باز هم گروه بهمن را پیشتاز نگاه داشت.

کوارتر چهارم این بازی اما با اشتباهات زیاد طرفین همراه بود ،توپهایی که لو می رفت و پرتابهایی که بهترینهای میدان هم نمی توانستند آن را تبدیل به گل کنند.ولی با این وجود بهمن توانست از تجربه خودش استفاده کند و براحتی نتیجه دیدار پنجم فینال را 74- 45 به نفع خود به پایان ببرد.

در این مسابقه نگین رسولی پور با 19 امتیاز،12 ریباند و،8 پاس منجر به گل و سه توپ أزدی به همراه کارایی 29 درصد بهترین بازیکن میدان معرفی شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور