فوتبال ایران

7013
مورایس: فقط استقلال بود که سود برد

مورایس: فقط استقلال بود که سود برد

سرمربی سپاهان بعد از تساوی مقابل پرسپولیس به بازیکنانش تبریک گفت و از هواداران تقدیر کرد.

ژوزه مورایس پس از تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی خوبی برای تماشا کردن بود. هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند و فکر می‌کنم در این بازی فقط باشگاه استقلال سود برد. درمورد بازیکنان باید بگویم که بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند. پرسپولیس یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است. آنها کیفیت خیلی خوبی دارند و اصلاً متعادل نیست که بخواهیم پرسپولیس را در خانه خودش شکست بدهیم.

وی ادامه داد: به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم. با تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد تلاش خوبی کردند. ما در این فصل چالش‌های زیادی داشتیم و اگر کلاهی سرم بود به احترام بازیکنان کلاه را از سرم برمی‌داشتم. بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که می‌توانند قهرمان شوند آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درمورد بازیکنان تیمش امروز خیلی روی زمین افتادند، گفت: من نیاز ندارم به این سوال پاسخ بدهم، چون من برای فوتبال به اینجا آمده‌ام. بازی پر از احساسات بود. من از بازیکنانم بابت تلاشی که کردند تشکر می‌کنم. بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم، اما گاهی این اتفاقات رخ می‌دهد و متاسفم چون آنطور که من بازی را دیدم شما ندیدید.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران