توپ و تور

7235
کاظمی: جام را به ایران برمی‌گردانیم

جدال برای قهرمانی؛ الریاضی-شهرداری گرگان

کاظمی: جام را به ایران برمی‌گردانیم

تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای کسب قهرمانی در سوپرلیگ غرب آسیا امروز به مصاف الریاضی می‌رود.

به گزارش ایران ورزشی؛این دو تیم که از دو رقابت گذشته خود هرکدام صاحب یک برد شده‌اند در سومین مسابقه به میزبانی لبنانی‌ها رودرروی هم قرار می‌گیرند.شاگردان مصطفی هاشمی که بازی رفت را در یک بازی پرانتقاد 95–60 واگذار کرده بودند، در خانه توانستند 95-85 نتیجه را جبران کرده و به پیروزی برسند تا جدال سرنوشت‌ساز به بازی سوم کشیده شود. هر چند احمد فران، سرمربی الریاضی معتقد است نتیجه بد تهران را در بیروت جبران می‌کنند و نخواهند گذاشت جام از لبنان بیرون برود.

البته این بازی یک تفاوت فاحش با بازی اول ایرانی‌ها در لبنان دارد و آن این است که این‌بار مصطفی هاشمی سنتر تازه‌وارد امریکایی خود را به نام دیاموند لوئیز استون به همراه دارد و همین مسأله می‌تواند جدال تان میکر و استون را در میدان برای هواداران دو تیم جذاب‌تر کند. ارسلان کاظمی، کاپیتان تیم شهرداری گرگان در خصوص این بازیکن می‌گوید: «بازیکن خارجی دوم ما در لبنان می‌تواند با تیم بازی کند و مشکلی ندارد. بازیکنانی هم که در این سطح هستند خیلی کار سختی برای هماهنگ شدن با تیم ندارند. ما هم بازیکنان باتجربه زیادی داریم که می‌توانند خودشان را با شرایط جدید وفق دهند. من فکر می‌کنم می‌تواند به تیم خیلی کمک کند و آمار او را دیده‌ام، در حمله و دفاع بازیکن خوبی است. امیدوارم که با یک عملکرد خوب، بتوانیم قهرمانی غرب آسیا را به ایران برگردانیم.»

او درباره غیبت تان میکر ستاره استرالیایی الریاضی در بازی دوم فینال و رسیدنش به بازی سوم فینال، توضیح داد: «الریاضی در بازی دوم هم سه بازیکن خارجی خوب داشت و تان میکر هم بازیکن خیلی خوبی است اما چیزی که خیلی مهم هست این است که ما در بازی اول به میزبانی الریاضی خیلی بد بازی کردیم و تأثیر میکر نبود. یک تیم با آمار ما در آن بازی، حتی در لیگ داخلی هم نمی‌تواند به برد برسد. شانس گلزنی ما در آن بازی دو برابر بود اما توپ‌ها گل نشد، دلیل این اتفاق هم خستگی و شرایط سخت تیم ما در آن بازی بود.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور