توپ و تور

7326
اسفندیار: جای کوچکترین اشتباهی نداریم

انگیزه هم باشد، باید برای سهمیه سخت کار کنیم

اسفندیار: جای کوچکترین اشتباهی نداریم

امیرحسین اسفندیار قدرتی زن تیم ملی والیبال درباره قطعی کردن سهمیه المپیک در هفته اول لیگ ملتها می گوید:« این کار سختی که همه از آن می‌گویند، فقط سخت نیست، فراتر از سخت است.»

مهری رنجبر /امیرحسین اسفندیار قدرتی‌زن ملی‌پوش، معتقد است تیم ملی والیبال کاری فراتر از سخت در لیگ ملت‌ها دارد. او می‌گوید: «این کار سختی که همه از آن می‌گویند، فقط سخت نیست، فراتر از سخت است. شاید در نرم جامعه بیشتر از صددرصد نداشته باشیم اما به نظرم کار ما ۱۸۰ درصد سخت‌تر از دوره‌های قبل است چرا که فرمول بازی‌ها عوض شده و از رنکینگ سهمیه المپیک می‌دهند. پائز درست می‌گوید کار خیلی سختی داریم اما ما همه توانمان را می‌گذاریم، او خیلی به تیم امیدوار است و جزو کسانی است که به تیم امید و انگیزه می‌دهد که ما می‌توانیم، ولی باید سخت کار کنیم.»
به گفته قدرتی‌زن ملی‌پوش، تیم ملی والیبال در هفته اول جایی برای اشتباه ندارد: «همیشه برای تیم ما هفته اول، هفته سختی است. به خاطر اینکه ما در استارت تورنمنت مشکل داشتیم، اما حالا قبل از شروع لیگ ملت‌ها دو یا سه بازی تدارکاتی در برزیل داریم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم ولی امسال جای کوچکترین اشتباهی نداریم، که بگوییم این بازی را باختیم بازی بعدی جبران می‌کنیم. ما هفته اول با دو تیم سخت یعنی صربستان و کوبا بازی داریم که رقیب رودرروی ما برای سهمیه المپیک هستند. باید با بهترین بازی پیروزی به دست بیاوریم تا امتیاز بگیریم.»
اسفندیار امیدوار است ایران برای سومین بار سهمیه المپیک بگیرد: «من، جواد، میلاد و امین از شنبه هفته پیش به جمع اردونشینان اضافه شدیم. تیم به خاطر شروع اردو از یک ماه پیش شرایط خوبی دارد. کادر فنی هم همه توانش را گذاشته ایرادهای تیم را رفع کند تا در لیگ ملت‌ها با بهترین نتیجه، سهمیه المپیک را بگیریم.»
او که از بازی در لیگ چین راضی است، فصل جدید هم می‌خواهد لژیونر باشد: «بازی در لیگ چین تجربه خیلی خوبی بود. امیدوارم فصل جدید پیشنهاد بهتری از لحاظ کیفیت تیم، باشگاه و مبلغ قرارداد داشته باشم. البته پیشنهاد از لهستان و ترکیه داشتم که به تیم لهستانی جواب رد دادم، چون شرایطش خوب نبود، در حال بررسی پیشنهاد لیگ روسیه و چین هستم.»
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور