توپ و تور

7328
کریمی: کار نشد ندارد

امیدواری پاسور تیم ملی والیبال برای تصاحب سهمیه

کریمی: کار نشد ندارد

پاسور تیم ملی والیبال معتقد است :«ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا با سهمیه دل مردم را شاد کنیم.»

مهری رنجبر/جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال با اینکه اعتراف می‌کند تصاحب سهمیه المپیک خیلی سخت است، اما ناامید نیست. به نظر او کار نشد ندارد: «اگر ناامید باشی به هدفت نمی‌رسی. همیشه باید امیدوار باشی. هیچ کاری نشد ندارد بویژه در ورزش. حتی ما در بازی -2 صفر جلو بودیم و ست سوم را هم 18-14 جلو بودیم اما باختیم. ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا با سهمیه دل مردم را شاد کنیم.»
به نظر او هفته اول لیگ ملت‌ها برای تیم ملی والیبال ایران خیلی حیاتی است: «هفته اول لیگ ملت‌ها سخت و حساس است و برای ما خیلی مهم و حیاتی چرا که با تیم‌های صربستان، کوبا، آرژانتین و ایتالیا بازی داریم. قطعاً بازی اول ما با صربستان، رقیب مستقیم ما برای سهمیه، سرنوشت‌ساز است. ما می‌رویم و تلاش می‌کنیم تا با شکست صربستان شروع خوبی داشته باشیم برای صعود به المپیک.»
کریمی بعد از چهار روز تمرین در اردو، معتقد است پائز می‌خواهد سبک بازی را سرعتی کند: «کادر برزیلی هستند اما سرمربی تیم 37 سال در فرانسه کار کرده. سبک برزیلی‌ها با ما کمی متفاوت و قدرتی است. فکر می‌کنم کار با پائز سبک ما را تغییر می‌دهد. او  پاس‌ها را به پشت زمین و منطقه 4 و پایپ می‌برد تا سرعت بازی ما بالا برود. بازی ما کند شده بود. فکر می‌کنم پائز مربی خوبی است و می‌تواند به ما کمک کند.»
او تجربه بازی در برزیل را عالی می‌داند: «من بعد از مصدومیتی که داشتم به ایران برگشتم و با پیشنهاد خوب به رومانی رفتم و بازی در لیگ قهرمانان را هم تجربه کردم و نهایتاً دوم شدیم. فکر می‌کنم تجربه خیلی خوبی بود، نشد که قهرمان شویم اما من مسائل زیادی یاد گرفتم. امسال در فصل جدید در تیم قدیمی و پرافتخار میناس برزیل بازی می‌کنم.»
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور