فوتبال ایران

7447
جانواریو: منتظرم قهرمانی استقلال هستم

جانواریو: منتظرم قهرمانی استقلال هستم

فابیو جانواریو، ستاره سابق برزیلی استقلال منتظر است بار دیگر آبی‌ها جام قهرمانی را به دست آورند.

به گزارش ایران ورزشی، فابیو جانواریو، هافبک خوش اخلاق و گلزن استقلال از نتایجی که استقلال به دست آورده بسیار خوشحال است. جانواریوهمچون همیشه نتایج استقلال را زیر نظر دارد و با اینکه هزاران کیلومتر دورتر از ایران و در کشور برزیل زندگی می‌کند اما استقلال راهمچون تکه‌ای جدانشدنی ازوجود خود می‌داند و معتقد است این تیم همیشه در قلبش باقی خواهد ماند. جانواریو درباره نتایجی که استقلال درفصل جاری به دست آورده،این جملات را به زبان می‌آورد:«

استقلال تیم بزرگی است و همیشه مدعی قهرمانی بوده واین فصل بیش ازهمیشه به قهرمانی نزدیک است و شانس قهرمانی دارد. استقلال به اعتقاد من با توجه به نتایجی که به دست آورده شانس اول است و آقای نکونام به عنوان سرمربی این تیم به خوبی توانسته تیم را مدیریت کند و به سمت موفقیت سوق دهد.» جانواریو درباره رقیب همیشگی استقلال نیز می‌گوید:« پرسپولیس همیشه رقیب استقلال بوده و این دو تیم در لیگ برتر فوتبال ایران برای قهرمان شدن رقابت تنگاتنگی با هم دارند. در این فصل رقابت بین این دو تیم خیلی نزدیک است و فاصله امتیازی زیادی میان دو تیم وجود ندارد. جذابیت لیگ ایران به همین دلیل بالا رفته و دو تیم پرطرفدار در حال رقابت با هم هستند تا درنهایت یکی قهرمان لیگ برتر شود.»

جانواریو ادامه داد:« به عنوان یک استقلالی دوست دارم تیم محبوبم جام قهرمانی را به دست آورد. استقلال از شایستگی کافی برخوردار است و امیدوارم با کسب نتایج مطلوب دربازی‌های باقی مانده بتواند به حقش در لیگ برتر برسد و صاحب جام قهرماین شود. استقلال چهار بازی دارد که هر یک مثل فینال می‌ماند. امیدوارم بهترین اتفاقات برای این تیم رخ دهد. به شخصه امیدوارم استقلال قهرمان آسیا شود و ما صاحب جام قهرمانی شویم. قهرمانی استقلال باعث خوشحالی همه ما خواهد شد و امیدوارم بعد ازبه صدا درآمدن سوت لیگ برتر ایران خبر قهرمانی استقلال را بشنوم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران