توپ و تور

7488
گلنور قهرمان شد و به کمیته انضباطی رفت

گلنور قهرمان شد و به کمیته انضباطی رفت

دیدار پایانی فینال لیگ دسته اول حرفه‌ای بسکتبال کشور حواشی زیادی داشت، تا جایی‌ که فحاشی بازیکن گلنور اصفهان (تیم پیروز دیدار)، این رقابت جذاب را به درگیری فیزیکی کشاند.

به گزارش ایران ورزشی؛دربازی سوم فینال در همان ابتدای بازی برق سالن شهید میثمی اصفهان قطع شد؛ یعنی در همان سه دقیقه اول بازی که گفته می‌شود برق منطقه قطع شده بود. یکی دیگر از اتفاقات بحث‌برانگیز این دیدار، اواخر بازی رخ داد که با فحاشی یکی از بازیکنان گلنور اصفهان درگیری فیزیکی ایجاد شد تا جایی‌که حتی با دخالت تماشاگران اصفهانی نزدیک بود، اتفاقی تلخ رخ دهد اما با هوشیاری عوامل انتظامی، بازیکنان این تیم خیلی سریع از مهلکه جدا شدند تا آسیبی نبینند.

متأسفانه عدم برخورد لازم با برخی از بی‌انضباطی‌های ورزش در لیگ برتر، نتیجه‌ای جز فحاشی با صدای بلند ندارد که حتی بانوان طرفدار گلنور اصفهان که پشت نیمکت تیم میهمان در سالن شهید میثمی نشسته بودند، متعجبانه یکدیگر را نگاه می‌کردند.

یکی دیگر از حواشی این بازی انتخاب مسئول دفتر رئیس فدراسیون بسکتبال به عنوان نماینده‌ این فدراسیون به عنوان یکی از مسئولان برگزاری دیدار دوم و سوم فینال بود که سؤال‌برانگیز به نظر می‌رسد. با توجه به این حاشیه‌ها کمیته انضباطی بازیکنان گلنور اصفهان‌؛ دانیال تحویلیان، معین خرسندی، حمید ضیایی، آرین شاهچراغی و بازیکنان آینده‌سازان تهران؛ پارسا صادری،علیرضا یارمحمدی، مسعود اعلایی نیا،علیرضا صادقی و همچنین سرپرست تیم گلنور اصفهان در مورد تماشاچیان به کمیته دعوت شدند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور