توپ و تور

7495
خوش خبر:خوشحال ترین آدم روی زمین هستم

سرپرست سابق تیم ملی والیبال بعداز برگشت

خوش خبر:خوشحال ترین آدم روی زمین هستم

امیر خوش خبر سرپرست سابق تیم ملی والیبال، بعداز برگشت دوباره می گوید:«تیم ملی برای من قداست و شرایط خاص دارد. من این حرف را هم به تقوی رئیس فدراسیون گفته ام؛ حکم سرباز را برای تیم ملی دارم.»

به گزارش ایران ورزشی؛ امیر خوش خبر، بعداز دوری یکساله، دوباره به کادر تیم ملی والیبال اضافه شد. او که با پایان دور مقدماتی لیگ ملتهای 2022 از سرپرستی تیم ملی والیبال استعفا داد، به تازگی دوباره به کادر اضافه شد. هر چند سمت سرپرست تیم نیست و سرپرست اردو است، اما همان کارهای قبل را انجام می دهد. او حالا به قول خودش، خوشحال ترین آدم روی زمین است:« تیم ملی برای من همیشه در هر شرایطی تیم ملی است. فرقی ندارد سرمربی یا رئیس فدراسیون چه کسی باشد. تیم ملی برای من قداست و شرایط خاص دارد. من این حرف را هم به تقوی رئیس فدراسیون گفته ام؛ حکم سرباز را برای تیم ملی دارم و همان انرژی که برای ولاسکو ، کواچ، کولاکوویچ می گذاشتم را حتی برای عطایی و حالا هم برای پائز. من با عشق برای تیم کار می کنم  و وقتی به من گفتن به تیم برگرد خوشحال ترین ادم روی زمین بودم . من این کار را دوست دارم و 20 سالی است که انجام می دهم.»

او معتقد است امسالف کارش خیلی سنگین تر شده:« امسال نسبت به سال های قبل خیلی سنگین تر شده. امسال هم همه کارهای جمع و جور کردن لباس، ویزا، خروجی بچه ها و... را انجام دادم. اما به دلیل تغییر و تحولات فدراسیون، دیر رسیدن سرمربی و انتخاب تیم کارها خیلی خیلی دیر انجام شد . اما کارهای ویزای برزیل، ژاپن، فیلیپن وحتی لهستان  را دو  هفته ای انجام دادیم.کار خیلی سختی و نشدنی را شدنی کردیم. البته برای ویزای لهستان اقدام کردیم و دیگر فرصتی نبود که تیم به برزیل رفت و اگر تیم به دور نهایی لیگ ملتها صعود کند، باید توی پاسپورتها بچسبد.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور