توپ و تور

7821
ادای احترام والیبالی ها با یک دقیقه سکوت

ادای احترام والیبالی ها با یک دقیقه سکوت

تیم ملی والیبال مردان ، بعداز تیم ملی زنان بامداد فردا در اولین بازی لیگ ملتهای ۲۰۲۴ با یک دقیقه سکوت به رئیس جمهور شهید و همراهانش ادای احترام میکند.

به گزارش ایران ورزشی؛ با رایزنی سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون با مسئولان فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا، تیم ملی والیبال مردان هم بامداد فردا در اولین بازی لیگ ملتها مقابل صربستان با یک دقیقه سکوت به   رئیس جمهور شهید و همراهانش ادای احترام می کند. فدراسیون جهانی والیبال در نامه‌ای به کمیته برگزاری لیگ ملت‌ها و چلنج‌کاپ  ادای احترام را ابلاغ کرد و با تسلیت، از ایران بابت حضور در مسابقات با وجود اینگونه چالش‌ها تشکر کرد.تیم ملی والیبال مردان ساعت 3:30 دقیقه بامداد فردا در اولین بازی لیگ ملتها به مصاف صربستان می رود و قبل از شروع بازی با یک دقیقه سکوت به رئیس جمهور شهید و همراهانش ادای احترام می کند.

بازی تیم ملی والیبال زنان ایران  مقابل هند در چلنج کاپ آسیا به میزبانی فیلپین هم  با یک دقیقه سکوت شروع شد.

آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی و دیگر همراهان روز یکشنبه 30 اردیبهشت در سانحه بالگرد در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود به شهادت رسیدند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور