توپ و تور

7927
تقوی:  می‌جنگیم تا از روزهای خاکستری بگذریم

تقوی: می‌جنگیم تا از روزهای خاکستری بگذریم

رئیس فدراسیون والیبال بعداز سومین باخت تیم ملی در هفته اول لیگ ملتها گفت: «همه با هم کنار هم تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم که روزهای خاکستری والیبال تمام شود.»

به گزارش ایران ورزشی؛ سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، به رغم باخت تیم ملی در سومین بازی هفته اول مقابل کوبا، اما در رختکن تیم ملی بابت تلاش و جنگندگی بازیکنان و کادر فنی تقدیر و تشکر کرد.

او خطاب  به بازیکنان و کادر فنی گفت: «این شکست‌ها هیچ تاثیری در باورهای ما ندارد و مهم برای ما این است که بازی به بازی بهتر شویم و از بازی تیم لذت ببریم. با اینکه امروز باختیم ولی چون تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نداشتیم، سزاوار تقدیر و تشکر هستید. از آقای پائز و کادر فنی که تلاش بسیاری کنار بازیکنان می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم. اطمینان داشته باشید با وجود برخی انتقادات هیجانی، پائز و همه بازیکنان مورد حمایت مجموعه فدراسیون والیبال هستند. همه با هم در کنار هم تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم که روزهای خاکستری والیبال تمام شود.

رئیس فدراسیون والیبال به ملی پوشان توصیه کرد در زمین فقط بجنگند: «فدراسیون والیبال تا اینجا بیشتر از آنچه که در توانش بوده انجام داده و از این به بعد هم انجام می‌دهد. با هم و در کنار هم برای روزهای بهتر می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم. به برد و باخت کاری نداشته باشید و فقط در داخل زمین بجنگید و از بازی لذت ببرید.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور