توپ و تور

7928
پائز: حالا بیشتر شبیه به یک تیم هستیم

پائز: حالا بیشتر شبیه به یک تیم هستیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: «در مسابقه با کوبا پیشرفت های زیادی در خیلی از فاکتورها و کیفیت بازیکنان شاهد بودیم؛ حالا بیشتر شبیه به یک تیم هستیم.»

به گزارش ایران ورزشی؛ مائوریسیو پائز، سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران به رغم باخت 3 - یک تیمش مقابل کوبا در سومین بازی هفته اول لیگ ملت‌های والیبال 2024 اما از تیمش راضی است: «این حقیقت است که تیم ایران در بازی سوم شکست خورد. در مسابقه با کوبا پیشرفت های زیادی در خیلی از فاکتورها و کیفیت بازیکنان شاهد بودیم. حالا بیشتر شبیه به یک تیم هستیم.

او به پیشرفت بازیکنان ایران تاکید کرد:« باید این موضوع را در ذهنمان نگه داریم که ناامیدی همیشه بزرگ است، اما باید از این ناامیدی به عنوان قدرتی برای بهتر کار کردن و بهتر انجام دادن در دفعه بعد استفاده کنیم.»

پائز درباره اخرین بازی هفته اول تیمش مقابل آرژانتین گفت: «آرژانتین از تیم‌هایی است که بسیار خطرناک هستند. چرا که بر پایه قدرت بازی نمی‌کنند بلکه تیم باهوشی هستند.

 بازیکنان آرژانتین اشتباهات کمی دارند و سرویس خوبی می‌زنند و دفاع خوبی دارند. این چالش بزرگی برای ایران است به خاطر اینکه کاملا متفاوت از کوبا و ایتالیا هستند. حتی شاید برای ما بدترین گزینه ممکن باشد چرا که تیمی استوار هستند.»

تیم ملی والیبال ایران ساعت بامداد  دوشنبه در چهارمین و آخرین دیدار هفته اول به مصاف آرژانتین می‌رود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور