توپ و تور

7935
جلوه: کم نمی گذاریم

جلوه: کم نمی گذاریم

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: «همه بازیکنان برای حال خوب مردم و برگشت والیبال ایران به روزهای خوب ، اینجا هستند.»

به گزارش ایران ورزشی؛ مهدی جلوه  سرعتی زن تیم ملی والیبال بعداز باخت در سومین بازی هفته اول لیگ ملتها ، مقابل کوبا گفت: «تیم کوبا به جز هررا، بازیکن پشت خط زن خود با تمام بازیکنانش به لیگ ملتها  آمده است. همانطور که ما به پیروزی در همه مسابقات برای  سهمیه المپیک احتیاج داریم، کوبا نیز چنین شرایطی دارد. حالا شرایط کوبا در جدول خیلی بهتر از ماست. خارج از بحث دو بازی قبلی تلاش کردیم که اول با حال خوب بازی کنیم و بعد هم بتوانیم روند بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم.

به گفته او از دست رفتن تمرکز کار دست تیم داد:« تا یک بخش از بازی به خواسته‌هایی که داشتیم رسیدیم اما از یک جا به بعد نتوانستیم آنطور که می‌خواهیم والیبال بازی کنیم. تمرکزمان را از دست دادیم ولی باز هم جای هیچگونه عذر و توجیهی وجود ندارد. حس می‌کنم ما همه توانمان را به کار می گیریم اما نیاز به با هم بودن و اتحاد بیشتر داریم. امیدوارم این مسئله را در آخرین بازی مقابل آرژانتین نشان دهیم.»

جلوه اطمینان می دهد بازیکنان کم نگذاشته اند:«همه بازیکنان برای حال خوب مردم وبرگشت والیبال ایران به روزهای خوب ، اینجا هستند . مردم مطمئن باشند کسی اینجا کم‌غیرتی نمی‌کند و کم نمی‌گذارد. امیدوارم با پیروزی مقابل آرژانتین حال خوب را به مردم برگردانیم و قول می‌دهم که تمام تلاشمان را انجام دهیم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور