توپ و تور

8390
شافعیان:لاروس محک جدی برای ما بود

بعد از قبول دو شکست مقابل حریف اروپایی

شافعیان:لاروس محک جدی برای ما بود

دومین بازی دوستانه دختران هندبال ایران با تیم ملی بلاروس با شکست همراه شد.

به گزارش ایران ورزشی؛شاگردان نشمین شافعیان که خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی جوانان جهان اماده می کنند،در تهران دیدارهای دوستانه ای مقابل تیم جوانان بلاروس انجام می دهند.آنها برای دومین بار مقابل میهمان خود به میدان رفتند بعد از شروع طوفانی در نیمه اول و برد 13 بر 11 ،تا دقیقه ۲۷ نیمه دوم هم از حریف سرشناس خود پیش بودند اما در ادامه بلاروس توانست در دقیقه ۲۹ بازی را به تساوی بکشاند و با یک پرتاب آزاد و با یک گل بیشتر و نتیجه ۲۴ بر ۲۵ به برتری برسد.

نشمین شافعیان،سرمربی تیم جوانان بعد از قبول دو شکست مقابل بلاروس ماحصل این بازیهای دوستانه را به نفع شاگردانش دانست:«در مسابقه دوم بهتر بازی کردیم و در حمله هم بسیار بهتر بودیم. هر چند در نیمه اول ۴ نفره شدیم و ضدحمله خوردیم و همین باعث شد عقب بیفتیم در حالیکه ۵ -۶ امتیاز جلو بودیم.تا لحظه پرتاب آزاد آخر هم پیش بودیم اما به هر حال بلاروس باتجربه تر از ما بود و از همین تجربه هم استفاده کرد.»

او ادامه داد:«در کل ناراحتم که نتوانستیم بازی را برنده شویم اما همین دو بازی دوستانه باعث شد نقاط ضعف و قوت تیم را پیدا کنیم طوری که در بازی دوم بهتر ظاهر شدیم. در کل محک جدی برای تیم بود و از این بابت خوشحالم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور