توپ و تور

8464
خوش خبر:انگار تیم طلسم شده

تیم ملی والیبال در هفته سوم محکوم به بازی خوب است

خوش خبر:انگار تیم طلسم شده

سرپرست تیم ملی والیبال درباره وضعیت تیم در دو هفته اول لیگ ملتها می گوید:«تیم خوبی داریم، بدون حاشیه ، اختلاف و کوچکترین مشکل، جدی تمرین می کند و حتی یکی از منظم ترین تیم های لیگ ملتهاست . اما موقع بازی شرایط فرق می کند.»

مهری رنجبر/امیرخوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال، بعدازادامه  ناکامی ملی پوشان در هفته دوم لیگ ملتها معتقد است وضعیت پیچیده شده است. او می گوید:« وضعیت اصلا خوب نیست، تیم دو هفته در لیگ ملتها برد نداشته و چسبیده به ته جدول. شرایط  پیچیده شده است. نمی دانم شاید برنامه ریزی مناسب نداشتیم برای آمادگی بچه ها. فدراسیون هر چیزی که پائز به عنوان سرمربی خواست را تامین کرد. پائز اردوی برزیل و ژاپن را خواست و فدراسیون نه نیاورد. اما به نوعی می شود گفت انتخاب بازیکنان جور نبود. محمد طاهر وادی به خاطر اینکه تنها پاسور تیم است فشار زیادی را تحمل کرد. او یک تنه بار تیم را به دوش کشید. به خاطر اینکه پاسور دیگری نداریم  و تعویضی وجود ندارد فشار مضاعفی به او آمد. البته فدراسیون مقصر نیست، چرا که انتخاب پائز بود.»

به گفته سرپرست تیم ملی والیبال، حال و روز ملی پوشان تعریفی ندارد:« تیم ما به تیم هایی باخته که سابقه نداشته و به همین خاطر بچه ها اصلا حال خوبی ندارند.بچه ها ناراحت ترین آدمها هستند. به قول مرتضی شریفی ما دوسالی است که فقط می بازند، با اینکه خیلی تلاش می کنند اما راه برد را گم کرده اند. تیم خوبی داریم، بدون حاشیه ، اختلاف و کوچکترین مشکل، جدی تمرین می کند و حتی یکی از منظم ترین تیم های لیگ ملتهاست . اما موقع بازی شرایط فرق می کند. با اینکه بازی را طوفانی شروع می کند و حتی رقبا را تا لب شکست می برد اما یک دفعه همه چیز برمی گردد. هر چه هست در زمین والیبال اتفاق می افتد. انگار تیم طلسم شده است.»

او با این حال معتقد است نباید دنبال مقصر بود:« در جایی نیستیم که دنبال مقصر باشیم. تیم باید در این اردوی 6 روزه اوزاکا تا قبل از هفته سوم لیگ ملتها به میزبانی فیلیپین ریکاوری کند. تیم ما در هفته آخرمحکوم به بازی است، آن هم بازی خوب. دیگر به نتیجه هم کار نداریم.در این اردو باید ذهن بچه ها را برای هفته آخر لیگ ملتها آماده کنیم. کادر فنی جدای از تمرین بدنسازی و توپی باید ذهن بچه ها را برای مبارزه آماده کند. روپا نگه داشتن بچه ها سخت ترین کار است.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور