پریسا غفاری

پریسا غفاری

گزارش

8480
ناظمی نه گفت؛علیپور می آید

داوران تنها گزینه نائب رئیسی تاج

ناظمی نه گفت؛علیپور می آید

در فاصله ۹ ماه تا انتخابات هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال، کرسی مدیریتی مهم نائب رئیس بانوان در این فدراسیون خالی است و چالش بزرگی برای مهدی تاج به وجود آورده است.

به گزارش ایران ورزشی؛تاج در حالی بعد از عزل شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به ساختمان سئول بازگشت که شهره موسوی، نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال به دلیل مسائل غیرفوتبالی بازداشت شده بود و بعد از حدود 8 ماه چشم‌انتظاری، سرانجام سلب عضویت موسوی رسمی شد و حدود 3 ماه طول کشید تا تاج جانشین او را انتخاب کند. مریم منظمی در نقش سرپرست نایب‌رئیسی زنان، طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، 3 ماه حق فعالیت داشت اما به درازا کشیدن عدم برگزاری مجمع باعث شد تا او بیش از یک‌سال در نقش سرپرست کار خود را پیش ببرد و جالب آنکه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در اسفندماه 1402 به منظمی رأی اعتماد نداد تا او بعد از یک‌سال سرپرستی از سمت خود کنار برود!

گلاره جواب رد به سئول نشینان داد

تاج بعد از برکناری منظمی به دنبال انتخاب سرپرستی جدید برای کرسی نایب‌رئیسی زنان بود که در این زمینه، گفته می‌شد قرار است گلاره ناظمی در نقش سرپرست نایب‌رئیسی منصوب شود. با وجود خبرهای ضدونقیض منتشره و البته چراغ سبز مهدی تاج به این انتخاب، مشخص شد که ناظمی شخصاً عدم تمایل خود برای حضور در این سمت را اعلام کرده و با توجه به فاصله کمتر از یک‌سال تا انتخابات هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال، او نپذیرفته که در نقش سرپرست نایب‌رئیس زنان فعالیت خود را آغاز کند.

بلاتکلیفی 3 ماهه برای مهم‌ترین کرسی مدیریتی فوتبال زنان!

رئیس فدراسیون فوتبال در حالی به دنبال انتخاب جانشینی برای منظمی است که حدود 3 ماه از بلاتکلیفی این کرسی  می گذرد.آن‌هم در سالی که فوتبال و فوتسال زنان ایران رویدادهای مهم و سرنوشت‌سازی را در پیش دارند و قرارداد سرمربیان تیم‌های ملی هم در اسفندماه 1402 به پایان رسیده است. بعد از گمانه‌زنی‌های پرشمار، حالا نام فاطمه علیپور به عنوان جدیدترین گزینه سرپرستی نایب‌رئیسی زنان به میان آمده و گفته می‌شود که رایزنی‌ها با او برای پذیرش این سمت در حال انجام است.علیپور که جزو داوران بازنشسته فوتبال ایران محسوب می‌شود، در حال حاضر عضوی از کمیته امور استان‌ها است و سابقه سرپرستی تیم ملی فوتبال زنان ایران را هم در کارنامه خود دارد. هر چند که هنوز انتخاب علیپور قطعی به نظر نمی‌رسد و این احتمال وجود دارد که ناگهان نام گزینه دیگری روی میز آید.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش