منهای فوتبال

8511
کری خوانی و وعده هدیه برای سرویس 120 کیلومتری

اولین تمرین پرنشاط ملی پوشان والیبال در اوزاکا

کری خوانی و وعده هدیه برای سرویس ۱۲۰ کیلومتری

تیم ملی والیبال ایران ، امروز در اولین تمرین توپی همراه عرشیا به نژاد، با انگیزه و پرنشاط برای هفته سوم لیگ ملتها انجام داد.

به گزارش ایران ورزشی؛ مردان والیبال ایران که هفته دوم لیگ ملتها را هم با ناکامی تمام کردند، بامداد یکشنبه  با ورود به کمپ جی گرین اوزاکا، از امروز  6 روز برای  هفته سوم لیگ ملت ها به میزبانی مانیل فیلیپین آماده می شوند.

ریکاوری روحی و ذهنی اولویت کادر فنی  است تا بازیکنان به خود باوری برسند و با تمرینات بدنسازی و توپی بتواند برای جدال سخت مقابل  تیم های آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان آماده شوند.

طبق  برنامه تیم ملی امروز اولین تمرین را شروع کرد. هرچند پیمان اکبری سرمربی تیم ملی قبل از شروع تمرین دقایقی با آنها صحبت کرد و خواست فارغ از نتایج دو هفته اخیر به فکر هفته آینده و حضور شایسته تیم در هفته سوم لیگ ملت ها باشند:«همه ما بهتر از هرکسی می‌دانیم که نتایج خوبی نگرفته‌ایم و نگران آینده والیبال هستیم. آنچه حالا مهم است اینکه تمام تمرکز خود را روی هفته سوم بگذاریم و نتایج قبلی را فراموش کنیم.»

اکبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران بازیکنان را به سه گروه تقسیم کرد. گروهی به سالن بدنسازی رفتند و به کارهای بدنی مشغول شدند، گروهی توپگیری کردند و گروه دیگر سرویس و دریافت انجام دادند.

کری خوانی بین آرمان صالحی و مرتضی شریفی بخش جذاب تمرین بود. سرویس‌های قدرتی مرتضی شریفی و دریافت‌های آرمان صالحی در دقایقی از تمرین باعث بالارفتن انگیزه بقیه ملی پوشان شد و بازار کری خوانی بین بقیه هم داغ شد.

اما امیرحسین اسفندیار به دلیل حال نامساعد جسمی بالاجبار با ترک اردوی تیم ملی از اوزاکا به تهران برگشت، اما عرشیا به‌نژاد با حضور در تمرین جان تازه ای به تیم ملی داد و ملی پوشان بعد از مدت‌ها با دو پاسور کامل تمرین کردند.

ملی پوشان تمرین با سرویس تمام کردند. اکبری از آن‌ها خواست تا سرویس های با قدرت بالا بزنند و میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی هم به بازیکنان وعده هدیه ارزشمند به شرط زدن  سرویس بالای 120 کیلومتر را داد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال