گزارش

8765
خبر خوش انوشیروانی برای وزنه‌برداران

کمیته کوتاه آمد

خبر خوش انوشیروانی برای وزنه‌برداران

بعد از گذشت حدود یک ماه از پس فرستادن حقوق کمیته ملی المپیک از سوی وزنه‌بردارن، حالا رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرده کمیته ملی المپیک کوتاه آمده و قرار است حقوق وزنه‌بردران المپیکی افزایش پیدا کند.

به گزارش ایران ورزشی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از افزایش سه برابری پرداختی کمیته ملی المپیک به وزنه‌برداران از این ماه خبر داد.

بعد از نشست تند و گلایه‌آمیز وزنه‌برداران نسبت به حقوقی که کمیته ملی المپیک برای آن‌ها در نظر گرفته بود، حالا رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرده، مسئولان کمیته نسبت به تصمیم قبلی خود کوتاه آمدند و حقوقی که برای علی داوی و مصطفی جوادی در نظر گرفته بودند؛ سه برابر شده است.

سجاد انوشیروانی با اشاره به گلایه المپین‌های وزنه‌برداری گفت:« میرمصطفی جوادی و علی داودی از میزان پرداختی کمیته ملی المپیک گلایه داشتند اما با رایزنی‌های انجام شده این مبلغ بیش از سه برابر افزایش پیدا کرده است. در ماه‌های پیش مبلغ ۱۵ میلیون به حساب ۲ المپین ما ریخته شد اما این مبلغ اکنون به ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.»

انوشیروانی ادامه داد:« افزایش این پرداختی‌ها نتیجه رایزنی‌ها با کمیته ملی المپیک و همکاری مسوولان این کمیته با فدراسیون بود.»

انوشیروانی در خصوص اردو تیم‌های ملی نیز گفت:«اردو المپین ها ما به همراه شماری از استعدادهای جوان این رشته در کیش زیر نظر نواب نصیر شلال برگزار می‌شود. ما در کنار آماده‌سازی علی داودی و میرمصطفی جوادی پشتوانه‌سازی هم خواهیم کرد. جوانان با استعداد ما با هماهنگی کادرفنی رده‌های سنی به اردو بزرگسالان می‌روند و این اردوها تا پایان سال به صورت مستمر ادامه دارد.»

دارنده نشان نقره المپیک لندن در پایان این را هم یادآور شد که اردو تیم ملی مردان از روز شنبه در محل کمپ‌ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد. اردو جوانان و نوجوانان نیز تا زمان اعزام به مسابقات جهانی در سرعین اردبیل برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش