سوژه‌های داغ

9293
بند فسخ قرارداد بیرانوند و سوال‌های بزرگ

بند فسخ قرارداد بیرانوند و سوال‌های بزرگ

مدیریت باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب در نیم‌فصل بندی را به قرارداد علیرضا بیرانوند اضافه کرد که با استناد به همان بند، این دروازه بان قراردادش را فسخ کرد.

به گزارش ایران ورزشی، مدیریت باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب در نیم‌فصل بندی را به قرارداد علیرضا بیرانوند اضافه کرد مبنی بر اینکه اگر او تا دو هفته بعد از اتمام لیگ مطالباتش را دریافت نکند، می‌تواند قراردادش را فسخ کند.

بندی که حتی اعضای هیات‌مدیره این باشگاه از آن خبر نداشتند و هنوز فکر می کنند فسخ بیرانوند کار غیر قانونی بوده اما این دروازه بان کاملا قانونی قراردادش را فسخ کرده است.تصویر مدرک مربوط به این بند امروز رسانه‌ای شد تا مشخص شود باشگاه پرسپولیس چنین امتیازی به دروازه‌بانش داده بود.

نکته جالب اینکه بیرانوند بعد از بازی ایران و ازبکستان (22 خرداد ماه) در میکسدزون ورزشگاه ازادی، مقابل دوربین‌های تلویزیونی صراحتا مدعی شد بندی در قراردادش وجود ندارد و اطمینان داد که در جمع سرخپوشان ماندنی خواهد شد.

درباره چگونگی گنجاندن این بند در قرارداد بیرانوند ابهامات زیادی وجود دارد و شایعات مختلفی شنیده می‌شود که برخی بازیکنان در جشن قهرمانی اخیر پرسپولیس جملات مرتبطی با آن را مطرح کرده بودند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها